Nový Čas pre ženy chce byť ešte viac ženský

Najpredávanejší slovenský týždenník Nový Čas pre ženy vydavateľstva Ringier Slovakia uskutočnil počnúc číslom 50 / 2007 refresh svojej grafickej úpravy a zmeny v štruktúre jednotlivých rubrík.

"Sme si vedomí pozície dlhodobého lídra na trhu ženských týždenníkov, neradi by sme však zaspali na vavrínoch. S tým súvisia aj grafické zmeny, ktoré majú za cieľ ešte viac sprehľadniť a sprístupniť časopis. Orientovali sme sa na modernejšie, ženskejšie farby, typy písma a praktickejšie radenie tém," vysvetlila pre Mediálne.sk šéfredaktorka Nového času pre ženy Monika Huljaková.

Nový Čas pre ženy chce byť ešte viac ženský


Šéfredaktorka Nového Času pre ženy Monika Huljaková.

Na zmeny upozorňuje týždenník z lacného segmentu nápisom na obálke v znení "Teraz sme ešte lepší, prehľadnejší a zábavnejší ;-)".

V októbri 2007 Ringier podľa výsledkov Kancelárie pre overovanie nákladov tlače (ABC SR) predal z celkového nákladu 271 858 kusov dovedna 211 926 výtlačkov Nového času pre ženy. Ide o najhorší výsledok titulu od septembra 2005.

Nový Čas pre ženy vychádza od 27. októbra 2003, najmä stratégiou nízkej predajnej ceny sa po čase stal najúspešnejším titulom v segmente týždenníkov. Na jeho úspech reagovalo konkurenčné vydavateľstvo Spoločnosť 7 Plus, ktoré 30. septembra 2004 uviedlo do distribúcie podobne profilovaný týždenník Báječná žena.


Ukážky novej grafickej úpravy Nového Času pre ženy

Nový Čas pre ženy chce byť ešte viac ženský

 

Nový Čas pre ženy chce byť ešte viac ženský

 

Nový Čas pre ženy chce byť ešte viac ženský

 

Nový Čas pre ženy chce byť ešte viac ženský

 

Vizuál časopisu: Ringier Slovakia