Najpredávanejší slovenský týždenník Nový Čas pre ženy vydavateľstva Ringier Slovakia uskutočnil počnúc číslom 50 / 2007 refresh svojej grafickej úpravy a zmeny v štruktúre jednotlivých rubrík.
"Sme si vedomí pozície dlhodobého lídra na trhu ženských týždenníkov, neradi by sme však zaspali na vavrínoch. S tým súvisia aj grafické zmeny, ktoré majú za cieľ ešte viac sprehľadniť a sprístupniť časopis. Orientovali sme sa na modernejšie, ženskejšie farby, typy písma a praktickejšie radenie tém," vysvetlila pre Mediálne.sk šéfredaktorka Nového času pre ženy Monika Huljaková.
Na zmeny upozorňuje týždenník z lacného segmentu nápisom na obálke v znení "Teraz sme ešte lepší, prehľadnejší a zábavnejší ;-)".
V októbri 2007 Ringier podľa výsledkov Kancelárie pre overovanie nákladov tlače (ABC SR) predal z celkového nákladu 271 858 kusov dovedna 211 926 výtlačkov Nového času pre ženy. Ide o najhorší výsledok titulu od septembra 2005.
Nový Čas pre ženy vychádza od 27. októbra 2003, najmä stratégiou nízkej predajnej ceny sa po čase stal najúspešnejším titulom v segmente týždenníkov. Na jeho úspech reagovalo konkurenčné vydavateľstvo Spoločnosť 7 Plus, ktoré 30. septembra 2004 uviedlo do distribúcie podobne profilovaný týždenník Báječná žena.
Ukážky novej grafickej úpravy Nového Času pre ženy
Vizuál časopisu: Ringier Slovakia