V publikácii čitatelia nájdu poviedky Dôvtip Porportuka a Založiť oheň. Oba príbehy sú v knihe na 68 stranách zverejnené dvojjazyčne, podľa denníka sa tak čitatelia okrem zaujímavého čítania môžu zdokonaliť v angličtine.
Nový Čas má k svojej marketingovej aktivite už v stredajšom vydaní veľké promo na dvojstrane 18 – 19, kde pridáva krátky profil J. Londona a zoznam jeho najznámejších diel. Piatkový darček avizuje aj na titulke.
Knihy čitateľkám zdarma pribalilo opakovane aj vydavateľstvo 7 Plus, ktoré ich prikladá k mesačníku Emma. Naposledy išlo o tituly Jany Benkovej Slnečnica a Večernica.
Aktualizované 17:11: Podľa vyjadrení manažérky Nového Času Tatiany Ďuricovej nebude kniha pripojená k novinám zdarma jednorazovou aktivitou. „Druhou knihou z edície budeznámy Frankenstein od anglickej spisovateľky Mary Shelley,“ uviedla.
Čo sa týka knižných aktivít, Ringier Axel Springer prevádzkuje vlastný portál klobook.sk, kde predáva papierové aj elektronické knihy. Zároveň je vydavateľom vlastných titulov, v jeho portfóliu vyšla aj kniha Vytriezvenie z pera Braňa Mojseja.
Darček zdarma pre čitateľov spravidla zvyšuje predaný náklad titulu o desiatky percent. To je pravdepodobne aj dôvod, prečo Nový Čas pripravil aktuálnu marketingovú aktivitu spojenú so svojím ťažiskovým periodikom.
Predaný náklad denníka podľa auditu ABC SR v júli klesol na nové minimum. Bulvárne noviny počas prvého mesiaca letných prázdnin predávali v priemere 96 186 výtlačkov. Medziročne to predstavovalo pokles o vyše 11-tisíc kusov (- 10,6 %).
Denník si stále drží pozíciu najpredávanejšieho novinového titulu s výrazným odstupom pred druhým v poradí Plus Jedným dňom (44 738 výtlačkov). respektíve Pravdou (47 772), ktorá si predaný náklad meria samostatne mimo ABC SR.
Nový Čas - 17. 9. 2014 Zdroj: facebook.com