Báječná žena, ktorá je na trhu od roku 2004, prechádza po čase ďalšími zmenami. Nový dizajn navrhla externá firma TOTO! je štúdio.
Popri zmenenej grafike pribudli v Báječnej žene nové rubriky, viaceré však zároveň zostali zachované. Nemení sa cena 49 centov za vydanie.
Zmeny v titule robil NMH na základe prieskumu u čitateľov. „Báječná žena je dôležitý titul nášho vydavateľstva, a preto sme mu venovali dostatok času v rámci prieskumov. Názory a postrehy získané v týchto prieskumoch sme zohľadnili pri redizajne a veríme, že si ‚nová‘ Báječná žena nájde ešte viac svojich verných a spokojných čitateliek,“ povedal marketingový riaditeľ NMH Jindřich Staněk.
Spojenú redakciu Báječnej ženy a mesačníka Dobré jedlo vedie od októbra minulého roka Ema Pospíšilová Tekelyová. Redizajnom prešiel pred časom aj magazín pre fanúšikov gastronómie.
NMH okrem toho dal za posledné mesiace nový vzhľad aj mesačníkom Pekné bývanie, Emma, Break, Záhradkár a Poľovníctvo a rybárstvo.
Báječná žena bola vo februári podľa auditu ABC SR tretím najpredávanejším týždenníkom na Slovensku za Plus 7 dní (NMH) a Novým Časom pre ženy (Ringier Axel Springer), ktorý spadá do rovnakého segmentu, pokiaľ ide o cieľovú skupinu.
Vo februári tohto roka predávala Báječná žena v priemere 83 770 výtlačkov. Oproti rovnakému mesiacu vlaňajška to bolo o 1 700 kusov viac. Celkový medziročný pokles predaja titulu za vlaňajšok bol na úrovni 6,2 percenta.
Predošlým redizajnom prešiel týždenník na jeseň 2014, keď oslavoval 10. výročie na trhu. Spoločnosť 7 Plus, predchodca NMH, vtedy zároveň o symbolický cent znižovala cenu na súčasnú úroveň.
Báječná žena po redizajn Zdroj: News and Media Holding