Na post Chief Digital Officer nastúpil v NMH 16. januára Michal Maťovčík, ktorý predtým pôsobil vo vydavateľstve Ringier Axel Springer na pozícii Head of Performance Marketing.
Šéfom digitálu v NMH bol Martin Marek, po jeho vlaňajšom odchode funkciu dočasne zastával Dušan Deván.
Od začiatku januára má nové vedenie aj HR, kam nastúpila ako riaditeľa ľudských zdrojov Jana Vargicová, predtým riaditeľka HR v Panta Rhei. Na pozícii v NMH vystriedala Petra Rolného.
Vydavateľstvo mení aj šéfa obchodu, ktorým sa stal Tomáš Dzurenda. V NMH pôsobil aj doteraz ako Head of Special Advertising. Post bude zastávať počas materskej dovolenky Mirjany Hron Sikimič.
Riadením marketingu je v NMH po odchode Jindřicha Staněka poverená Martina Gulogiová, ktorá bola dosiaľ brand manažérkou denníka Plus Jeden Deň.
Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou vydavateľstva News and Media Holding.