Zisk na akciu bez zahrnutia jednorazových položiek dosiahol 11 centov. Analytici ho pritom podľa prieskumu agentúry Reuters odhadovali iba na sedem centov. Cena akcií podniku reagovala na zverejnenie hospodárskych výsledkov výrazným rastom.
Celkové príjmy spoločnosti sa v prvom štvrťroku medziročne zvýšili o päť percent na takmer 400 miliónov dolárov, informovalo vydavateľstvo.
Generálny riaditeľ podniku Mark Thompson upozornil, že počet predplatiteľov digitálneho spravodajstva sa zvýšil o 308-tisíc, čo predstavuje najvýraznejší štvrťročný nárast v histórii spoločnosti.
Príjmy z digitálnej reklamy stúpli o zhruba 19 percent na 50 miliónov dolárov. Na celkových reklamných príjmoch podniku sa tak podieľali 38 percentami. V rovnako období vlaňajška to bolo 30 percent.
Príjmy z tlačovej reklamy naopak klesli o 18 percent na zhruba 80 miliónov dolárov. Pokles príjmov z novinovej reklamy stiahol celú príjmovú položku z inzercie medziročne o sedem percent.
Vďaka nárastu predplatiteľov sa naopak priame príjmy od čitateľov za obsah zvýšili o 11 percent. Výhradne digitálne predplatné New York Times majú v súčasnosti takmer dva milióny používateľov.