Najväčší júlový pohyb v predajnosti týždenníkov: Strata Nového Času pre ženy

Pád Nového Času pre ženy (priemerne 205 145 tisíc predaných kusov) v júli 2008 je najväčším medziročným posunom v aktuálnych výsledkoch oficiálneho auditu predajnosti tlače ABC SR.



Ženský týždenník Ringieru z lacného segmentu predával o takmer 14 tisíc kusov menej ako pred rokom. Nový Čas pre ženy od začiatku roka každý mesiac stráca priemerne nezanedbateľných 24 tisíc kusov. Začiatkom roka to bolo do 20 tisíc kusov, od nástupu ženských týždenníkov Chvíľka pre teba od Baueru a obrannému klonu Ringieru Čas pre mňa stratil Nový Čas pre ženy v máji cez 37 tisíc kusov, v júli 32 tisíc.

Najväčší júlový pohyb v predajnosti týždenníkov: Strata Nového Času pre ženy


Najviac sa v júli hýbala predajnosť Nového Času pre ženy. Negatívne.

Ani jeden z nových ženských týždenníkov za desať korún v priamej konkurencii Nového Času pre ženy sa zatiaľ nezapojil do auditu.



Jeden zo svojich najväčších medziročných poklesov absolvoval v letnom mesiaci aj bulvár Nový Čas Ľudia (66 598). Pred rokom predával o desať tisíc viac. Nový Čas Ľudia tento rok stráca každý mesiac, priemerne cez 7 tisíc kusov.



Ringieru stúpal v júli aspoň Nový Čas Nedeľa (71 944). Týždenník bez konkurencie v nedeľnej ponuke tlače sa prvýkrát tento rok dostal cez 70 tisícovú hranicu. Medziročne si polepšil o presne 6 711 kusov.



Nie najhoršie sa darilo Životu (131 287 tis.). Ringierov people magazín strácal najmä začiatkom roka, v máji a júni dokonca medziročne stúpal a naposledy v júli stratil zanedbateľných 500 kusov.



Vlajkový titul Spoločnosti 7 Plus týždenník Plus 7 dní (172 470 tis.) medziročne rástol o 8 tisíc kusov. Stúpanie prichádza po minulom mesiaci s miernou stratou cez 1 200 kusov. Tradičný titul si podobne, okolo 9 tisíc kusmi, medziročne polepšil až aj vo februári a marci. Naopak, straty boli miernejšie - 6 700 v januári a 5 600 v apríli. Trend predajnosti Plus sedem dní je tento rok pozitívny, medziročné výsledky jednotlivých mesiacov hovoria o priemernom pluse takmer 2000 kusov.



Vlajková ľod rástla, ale týždenník Šarm (63 249 tis.) stratil vyše 5 tisíc kusov. Na zlé správy od týždenníka v preplnenom ženskom segmente je vydavateľ Spoločnosť 7 Plus zvyknutý, Šarm priemerne stráca tento rok cez 11 tisíc predaných výtlačkov.



Prepnite na čítanosť denníkov: V júli sa darilo bulváru, referenčné denníky na dne



Báječná žena (158 167) od toho istého vydavateľa je síce asi o 50 tisíc kusov nižšie ako konkurenčný Nový Čas pre ženy, na rozdiel od neho napriek pribúdajúcim hráčom v segmente mierne rástla. V júli si medziročne polepšila o 3 800 kusov. V medziročných pohyboch za tento rok je priemerne v miernej strate do 500 kusov.



 

 


Týždenníky:

Báječná žena

Eurotelevízia

Katolícke noviny

Nový Čas Ľudia

Nový Čas pre ženy

Plus sedem dní

Šarm

Trend

Týždeň

Život


Ďalšie linky:

Denníky,

viac týždenníkov, dvojtýždenníkov, mesačníkov.

 

 

Eurotelevízia (95 445) sa už tretím mesiacom ustáľuje čoraz hlbšie pod stovkou. Tento rok strácala v priemere takmer 8 tisíc kusov. Programový týždenník aspoň medziročné mínusy zmiernil, začiatkom roka strácal okolo desať tisíc kusov, na päťtisícové straty sa dostal ostatné dva mesiace. Vydavateľstvo Bauer, ktoré Eurotelevíziu prebralo pred rokom, sa chystá na jej premenu.



Medziročne si držal trend poklesov aj Bauerov ďalší prebraný týždenník Telemagazín (34 428). Mesačne stráca priemerne cez 4 tisíc kusov a to sa zopakovalo aj tento mesiac.



Bulvár Star (29 694) od Star Production zvykne tento rok strácať takmer 7 tisíc predaných výtlačkov mesačne, v júli stratil "len" cez 2 100.



Malé svetielko v zlom období blyslo časopisu .týždeň (15 270). Jeho júlový výsledok patrí za ostatné mesiace medzi lepšie a jeho medziročná strata 1 632 je tento rok najmiernejšia. Priemerne v roku 2007 prichádzal o 2 780 výtlačkov.



Ekonomický týždenník Trend (16 903) privítal leto so zanedbateľnou medziročnou stratou 122 kusov, tento rok každý mesiac vylepšoval svoj predaj v priemere o vyše 300 kusov.