M. Mokráň nastúpi do Petit Pressu od 1. septembra. Ecopressu, ktorý od vlaňajška nesie názov Mafra Slovakia, šéfoval do marca 2014, keď ho nahradil Vladimír Mužík, ktorý sa stal vo firme ovládanej Agrofertom Andreja Babiša výkonným riaditeľom.
Do Vltava-Labe-Press fungujúceho od 1. júla v nástupníckej spoločnosti Vltava Labe Media nastúpil M. Mokráň (na fotografii) vlani v novembri. Vydavateľstvo patrí finančnej skupine Penta, ktorá má v Petit Presse menšinový, 45-percentný podiel.
Vo vedení Petit Pressu bude M. Mokráň zodpovedať za rozvojové projekty a regionálne aktivity, predovšetkým regionálne týždenníky My, sieť bezplatných novín Echo, ako aj regionálne online aktivity vydavateľstva.
„Milan Mokráň je profesionál, ktorého som dávno chcel v tíme a preto som rád, že prichádza na post šéfa siete regionálnych týždenníkov. Jeho hlavnou úlohou bude udržať a prípadne zvýšiť lokálne aj agentúrne inzertné tržby regionálnej siete Petit Pressu a pripraviť strednodobú digitálnu stratégiu pre všetky regionálne tituly. Dušanovi Devánovi ďakujem za úspešnú desaťročnú prácu pre naše vydavateľstvo,“ uviedol predseda predstavenstva Petit Pressu Alexej Fulmek.
Sieť My zahŕňa 25 týždenníkov vychádzajúcich na celom Slovensku. Pod značku, ktorá pôvodne fungovala len na západnom a strednom Slovensku, zahrnul Petit Press aj svoje týždenníky na východe. Opravené 14:25: Všetky sa už podľa Petit Pressu rátajú aj do predaného nákladu v audite ABC SR. V máji sumárny predaj dosiahol v priemere 87 049 výtlačkov.
Na webe má regionálne spravodajstvo nejednotný brand. Niektoré stránky pretransformovalo vydavateľstvo do samostatnej značky (NašaTrnava.sk, NašaPrievidza.sk), ďalšie fungujú v pôvodnom režime a dizajne (Levice.sme.sk a pod.), weby z východu sú pod Korzárom.
Odchádzajúci D. Deván (na fotografii) sa v NMH bude venovať digitálnym projektom. V organizačnej štruktúre bude pôsobiť pod šéfom digitálu Martinom Marekom. NMH v súčasnosti realizuje prechod svojich digitálnych titulov pod nové CMS.