MML pre nás nie je úplne relevantné, hovorí .týždeň

Časopis .týždeň si na ostatnej vlne výsledkov MML pochvaľuje, že sa mu medziročne zvýšil počet čitateľov.

Natália Závodská z obchodného oddelenia vydavateľa časopisu W Press si ale myslí, že pre časopis ako .týždeň nie sú posuny v MML príliš relevantné. "Médiá ako .týždeň majú v prípade prieskumu MML značný hendikep, pretože ich cieľová skupina je veľmi špecifická. Existuje tak vysoká pravdepodobnosť odchýlky od reality."

Šéfka obchodu W Pressu konštatuje, že mediálne agentúry považujú výstupy MML napriek tomu za relevantné. V Bratislave, kde má týždeň podľa Závodskej 40 % čitateľov, raz MML ukázal nulu. "Samozrejme, ideálny a najmä objektívny by bol špeciálny prieskum pre náročné médiá. Možno v skorej budúcnosti?," pýta sa.

Časopis .týždeň zápasí s medziročným prepadom predaja. Stanovisko vydavateľstva k vývoju prinesieme neskôr.

Viac informácií o predajnosti časopisov.

Prehľady aktuálnych výstupov z MML na Mediálne.sk

Novému Času sa zvýšila čítanosť (denníky)

Predajnosť tlače sa dynamicky vyvíja, čítanosť je stabilná (týždenníky a mesačníky)

Fun Radio v prvom štvrťroku výrazne rástlo, Rádio Slovensko klesalo (rádiá)

Pýtame sa vydavateľov na aktuálnu vlnu prieskumu MML

Čakáme na odpovede Ecopressu a Star Production. Už sme zverejnili:

Perex sa chváli, Pravda je stabilná a má najviac vysokoškolákov

Spoločnosť 7 Plus vidí v poslednom MML samé pozitíva

TV Tip očakáva po jarnej kampani nárast čítanosti Markízy a Žurnálu

Bauer je po poslednom MML spokojný najmä s TV Maxom

Ringier teší, že v aktuálnom MML Eva predbehla Zdravie

Petit Press sa po MML chváli najmä TV Okom

Perex sa chváli, Pravda je stabilná a má najviac vysokoškolákov