NMH už vo zväčšenej podobe viackrát vydal svoj časopis Báječná žena, aktuálne pokračuje s mesačníkom Emma. Jeho decembrové číslo má rozmery štvorca, po otvorení má dvojstrana vyše pol metra. Číslo zároveň obsahuje zvýšený počet strán.
„Chceli sme dať čitateľkám niečo výnimočné, čo už výzorom a pocitom („look and feel“) bude pre ne pridanou hodnotou. Boli by sme radi, keby sa toto číslo stalo niečím, čo si odložia na pamiatku ako niečo unikátne,“ povedal marketingový riaditeľ NMH Jindřich Staněk.
Vydavateľstvo k číslu spustilo aj súťaž o možnosť stať sa so svojou fotkou súčasťou aktuálneho vydania Emmy. „Sme radi, že na možnosť mať v takomto unikátnom XXL formáte svoje vizuály extrémne pozitívne zareagovali aj reklamní zadávatelia,“ doplnil J. Staněk.
Väčší formát umožňuje aj väčšie inzernté formáty vrátane panoramatických dvojstrán. Na rube titulky napríklad na dvojstrane inzeruje značka Birell, na prvej dvojstrane vnútri Mikuš Diamonds. Posledná strana obálky patrí značke Guess so svojimi parfumami.
V decembrovej XXL Emme nájdu čitateľky aj špeciálny obsah. „Vrátili sme sa do minulosti a nalíčili výnimočné mladé slovenské herečky v štýle filmových hviezd. Takisto sme spojili kultové módne kúsky s tvorbou mladých návrhárov a vznikol krásny módny editoriál,“ uviedla šéfredaktorka Emmy Eva Blahútová.
„Takéto XXL číslo na kvalitnom papieri nemá v histórii slovenských lifestylových časopisov obdobu. Na veľkom formáte krásne vynikajú exkluzívne fotografie a táto EMMA má ambíciu stať sa zberateľským kúskom,“ dodala E. Blahútová.
NMH tvrdí, že XXL vydania majú u čitateľov úspech a zároveň generujú aj dobrý hospodárskych výsledok vďaka špeciálnej ponuke pre inzerentov.
V prípade veľkého formátu Báječnej ženy napríklad vydavateľstvo evidovalo zvýšenie predaného nákladu jednorazovo o 15-20-tisíc kusov. Produkcia XXL čísel je podľa J. Staněka oproti bežným vydaniam drahšia asi o tretinu.
Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou vydavateľstva News and Media Holding.