V News and Media Holding zastreší M. Marek všetky strategické digitálne aktivity. V Burde dosiaľ pôsobil na pozícii Digital & Businnes Development Director.

V českom vydavateľstve patriacom do skupiny Hubert Burda Media pracuje od februára 2013, šéfom oddelenia Burda Digital sa stal v októbri tohto istého roka.

Mediálny holding Penty angažoval šéfa digitálneho oddelenia

V aktuálnej funkcii zodpovedá za vývoj webových stránok, aplikácií a multimediálnych projektov, ako aj prezentáciu na sociálnych sieťach. Na starosti má aj videoprodukciu v rámci Burda TV a je tiež publisherom počítačových titulov – mesačníka Chip a dvojtýždenníka Počítač pre každého.

V minulosti pracoval aj pre vydavateľstvo Sanoma Media, ktoré už medzičasom z Česka odišlo, ako aj pre televíziu Nova.

V mediálnom holdingu Penty doplní M. Marek manažérsky tím Petra Mertusa, ktorý je CEO spoločnosti od vlaňajšieho decembra.

V tíme pôsobia aj finančný riaditeľ Marián Koreň, marketingový riaditeľ Jindřich Staněk, oddelenie obchodu zastrešuje zástupkyňa Spoločnosti 7 Plus Mirjana Hron Sikimič. HR riaditeľom je Peter Rolný, šéfom výroby sa od apríla stane Igor Marton, riaditeľom distribúcie Igor Račický.

Pokiaľ ide o sekcie digitálnych médií vo vydavateľstvách, ktoré úplne alebo čiastočne nadobudla Penta, v Spoločnosti 7 Plus (a Centrum Holding) pozíciu zastrešuje Marián Pavel, v Trend Holding (pod ktorý patrí aj Mediálne.sk) Jaroslav Matyáš. V Petit Presse, kde je Penta financujúcim partnerom spoločnosti NAMAV, dcérskej firmy agentúry SITA, ktorá získala vo vydavateľstve 45-percentný podiel, riadi online Martin Čorej.