Vydavateľstvo Mediage ukončilo samostatné vydávanie lifestylového magazínu Wellness. Podľa riaditeľa vydavateľstva Milana Brčáka však nejde o definitívny koniec titulu. Vychádzať bude ako všitá príloha Miau v rámci sekcie „Krása a Zdravie“.
"Na projekte Wellness sme vykonali dve významné zmeny, zväčšili sme jeho formát a včlenili ho do ženského magazínu Miau," vysvetlil pre Mediálne.sk Brčák. Originálna grafika titulu zostáva podľa Brčáka nezmenená, rovnako aj rubriky a autorské zázemie.
Ako vydavateľstvo píše v liste obchodným partnerom a čitateľom, zväčšením formátu na A4 sa "napĺňajú predstavy všetkých, ktorým formát A5 tak trochu evokoval čosi menej bonitné, čosi menej dôležité, a pritom obsah magazínu Wellness považovali za jeden z najhodnotnejších na slovenskom trhu".
"Začlenením Wellnessu do Miau sme chceli reagovať na viacero podnetov a námetov z minulých rokov a začiatok roka sa nam zdal ako najvhodnejší termín pre novú etapu tohto projektu," dodal šéf vydavateľstva Mediage. Obsah a rubriky magazínu budú podľa neho naďalej komunikované na samostatnej webovej stránke www.wellnessmagazin.sk.
Mediage tiež začiatkom roka upravil ceny svojich vydávaných magazínov: Miau - 2,20 eur, Goldman - 2,20 eur, Interier - 1,90 eur, Six Stars - 1,90 eur.
Vydavateľstvo chcelo minulý rok rozšíriť svoje portfólio aj o kulinársky časopis Varíme ľahšie, z ktorého však vyšlo iba jedno číslo. Mediage v minulosti vydával aj časopis Goldcar a prevádzkoval názorový portál JeToTak.sk, oba projekty však začiatkom roka 2008 odpredal konkurenčnému vydavateľstvu Tiger Publishing.
Výhody, ktoré prinesie začlenenie magazínu Wellness do Miau
(podľa Mediage)
• zväčšením formátu magazínu Wellness a obohatením contentu Miau o svet vnútornej i telesnej krásy vznikol obsahovo pestrý a u nás ojedinelý model moderného magazínu
• upevnili sme jeho výnimočné postavenie na trhu
• rozšírili sme čitateľskú vzorku
• rozšírili sme zásah a účinok inzertných a PR aktivít obchodných partnerov