Spoločnosť Mediacop vlastnená Sebastianom Pawlowskim predala s platnosťou od 1. októbra vydavateľské práva na časopisy Týden, Instinkt a Mladý svět a na ich online verzie spoločnosti Empresa Media. Tú vedie Jaromír Soukup, ktorý tiež vlastní mediálnu agentúru Medea Group. Pawlowski naďalej zostane v úlohe vydavateľa časopisov. ČTK o tom informovala výkonná riaditeľka spoločnosti Mediacop Kateřina Jelínková, cenu transakcie neuviedla. 

Transakcia nebude mať na prevádzku a vydávanie jednotlivých titulov žiadny vplyv, upozornila Jelínková. "Veľmi oceňujeme doterajší stav titulov, ktoré kupujeme, a veľmi si vážime tvrdú prácu, ktorú doterajší vydavateľ, pán Sebastian Pawlowski, odviedol, a výsledky, ktoré svojou prácou dosiahol," uviedol k transakcii Soukup.

Spravodajský časopis Týždeň vychádza od roku 2000. Podľa posledných zverejnených dát mal v júli priemerný predaný náklad cez 36 500 výtlačkov. Na začiatku roka 2007 bol spustený spravodajský internetový denník www.tyden.cz. Jeho návštevnosť sa pohybuje okolo 500 000 reálnych používateľov. Sociálno-reportážny týždenník Instinkt je vydávaný desiaty rok, jeho predaj presahuje 25 400 výtlačkov.

Soukup sa podľa servera Motejlek.com ako skrytý spoluvlastník podieľa tiež na vydavateľstve Stanford, ktoré spadá pod KKCG podnikateľa Karla Komárka.

Vlajková loď vydavateľstva Stanford, týždenník Nový Profit, mal v júli priemerný predaný náklad cez 20 000 výtlačkov. Vďaka Soukupovej pozícii na mediálnej scéne môže ešte dokonca prosperovať, uviedol Motejlek.com.