Lifestylový magazín EMMA je na mediálnom trhu už dvadsať rokov. Prvé oficiálne číslo vyšlo v januári 2001. Výročie sa magazín rozhodol osláviť v špeciálnom narodeninovom čísle. Dôkazom je aj obálka s fotografiou redakcie, ktorá mesačník pripravuje. „To sme my. Tí, ktorí každý mesiac pre vás celým srdcom a nasadením pripravujú stránky časopisu. Od nás pre vás,” odkazuje redakcia k pripravovanému číslu.

Toto je naša úplne prvá titulka! Bola naozaj netradičná. Prečo? Dočítate sa v EMME!
Zdroj: Archív
Toto je naša úplne prvá titulka! Bola naozaj netradičná. Prečo? Dočítate sa v EMME!

Magazín dve desaťročia prináša ženám témy a inšpirácie o kozmetike, móde, ale aj o cestovaní, kultúre či športe. Podľa slov šéfredaktorky magazínu Evy Blahútovej, sa EMMA snaží okrem tipov a rád prinášať aj názor. „EMMA oslavuje 20. narodeniny a odkedy prišla na svet, hľadala si svoj štýl, dospievala, rástla do krásy. Dnes však nie je len bežný lifestylový magazín, EMMA má svoj názor a hovorí ho nahlas.”

Mesačník urobil narodeninové číslo atraktívne pre stále, aj nové čitateľky. Zaujímavosťou je téma Vtedy a dnes, kde redakcia pripravila fotografie rovnakých titulných strán, ako kedysi. V špeciálnom čísle je priestor venovaný rozhovoru so šéfredaktorkou či moderátorkou Adelou Vinczeovou, ktorá je na mediálnej scéne už tiež 20 rokov. Prináša však aj príbehy Sloveniek, ktorým časopis pomohol v biznise.

Vyspovedali známu moderátorku, ktorú v EMME milujeme.
Zdroj: Archív
Vyspovedali známu moderátorku, ktorú v EMME milujeme.

E. Blahútová tvrdí, že roky, počas ktorých sa magazín vydával, mu pomohli a verí, že vychádzať bude minimálne ďalších desať rokov. „Magazín sa nebojí ani starnutia, lebo vie, že na veku až tak nezáleží, a to najlepšie ju ešte len čaká. Preto EMMA verí, že pre čitateľky stále zostane tou dobrou priateľkou, ktorá im každý mesiac urobí radosť a spríjemní bežné dni. A raz s nimi oslávi aj svoju tridsiatku,” hovorí šéfredaktorka.

Magazín podľa novembrových údajov dosiahol predaj 25 000 kusov. Dokazuje to, že aj po toľkých rokoch na trhu je medzi Slovenkami stále obľúbený. Pomohol tomu aj rok 2015, kedy prešiel magazín redizajnom a zmenil logotyp.