S informáciou o expanzívnych plánoch Mafry na Slovensku prišiel český web MediaGuru.cz, ktorý sa odvoláva na informácie od výkonného riaditeľa vydavateľstva Vladimíra Mužíka.
Aktualizované 3. 2.: Spomína ich v rozhovore, ktorý už redakcia publikovala.
Mafra podľa tohto zdroja chystá nový týždenník pre ženy. Zároveň má ambíciu využiť značku Evita pre uvedenie nových titulov zameraných na vybrané tematické segmenty.
Mesačník Evita pridávala Mafra do portfólia vlani na jar, lifestylový magazín pre ženy sa zaradil v predajnosti za etablované časopisy s rovnakou cieľovkou Eva (Ringier Axel Springer) a Emma (News and Media Holding).
V printovom segmente vlani do portfólia vydavateľstva pribudol aj týždenník Star, ktorý Mafra prevzala od spoločnosti Branislava Záhradníka. Časopis zlacnila na 49 centov, upravila grafiku aj obsah a pridala napríklad televízny program.
Mafra si pridávaním titulov orientovaných na bežného spotrebiteľa rozširuje možnosti inzertných príjmov. V časopisovom portfóliu bol vydavateľ Hospodárskych novín dlhodobo primárne zameraný na B2B segment, do ktorého spadajú magazíny Stratégie, Diabetik, Run, Zdravotnícke noviny, Obchod a Horeca magazín. Mafra vydáva aj populárno-náučný Fitmagazín, ktorý vychádza ako príloha Hospodárskych novín, Zdravotníckych novín aj v denníku Nový Čas konkurenčného Ringieru.
Podľa MediaGuru.cz pripravuje slovenské vydavateľstvo aj nový web zameraný na bulvár. Má byť obdobou portálu Expres.cz, ktorý Mafra uviedla v Česku minulý rok.
V online vlani vydavateľstvo na Slovensku uviedlo web Pusti.to zameraný na zábavné videá. Inšpirácia bola takisto z Česka, kde Mafra štartovala projekt Playtvak.cz.
V tomto roku plánuje Mafra aj redizajn svojho hlavného webu HNonline.sk vrátane jednotlivých podstránok. Ako prvé by ma na rad mali prísť Stratégie.sk, uvádza masmedialne.info.
Mediálne.sk oslovilo vydavateľstvo Mafra Slovakia s doplňujúcimi otázkami.