Print je offline verziou technologického webu TouchIT.sk, ktorého redakcii šéfuje O. Macko od februára tohto roka po tom, čo odišiel z predošlého pôsobiska.
Nový časopis bude mať napokon názov touchIT hard. Označenie „hard“ má podľa redakcie vystihnúť, že ide o papierovú verziu magazínu.
Do konca roka vyjde ešte šesť čísel, v letných mesiacoch júl – august pôjde o dvojčíslo. Náklad prvého vydania je 6-tisíc kusov, časopis sa bude predávať za 1,99 eura, zatiaľ nie je známy rozsah jedného vydania. PC Revue stojí v bežnom predaji 2,99 eura.
Redakcia touchIT ešte pred uvedením časopisu vydala špeciál v PDF verzii o výstave MWC, ktorý sa dal na webe stiahnuť bezplatne. V súčasnosti sa na webe promuje zvýhodnené ročné predplatné printu za 10 eur.
Obsahovo sa touchIT zrejme veľmi líšiť od PC Revue nebude, aj nový magazín sa mieni zamerať prioritne na informácie zo sveta moderných technológií. Články budú rozdelené do štyroch rubrík – Tech, Hard, App a Tips.
„Aj keď sme nový magazín – touchIT hard, náš redakčný tím je v novinárskej brandži a rovnako aj v IT dobre známy. Veríme, že si získame silnú čitateľskú základňu a rovnako aj fanúšikov. Chceme, aby bol touchIT hard magazín, ktorý budú mať ľudia radi práve kvôli jeho bezprostrednému kontaktu s čitateľmi a fanúšikmi,“ povedal šéfredaktor O. Macko.
Časopis bude v predaji v novinových stánkoch, hypermarketoch a na vybraných čerpacích staniciach. Redakcia launch podporila OOH kampaňou, ako aj inzerciou v rádiách a printe.
Čitateľský záujem má vzbudiť aj súťaž, redakcia v cenách ponúka značkové Hi-Fi reproduktory, počítačovú myš či doživotnú licenciu na navigáciu Sygic.
Vydavateľom magazínu je podľa zoznamu periodickej tlače, ktorý eviduje ministerstvo kultúry, spoločnosť Aston ITM. Jej spoluvlastníkmi sú Marian Mayer, Jaroslav Rybák, Taras Bača, ako aj eseročka Aston, kde všetci traja takisto figurujú ako spoločníci.
Prvé číslo magazínu Touch IT hard