Pri názve časopisu využil Lidl svoj slogan „správna voľba“, magazín bude vydávať ako štvrťročník, vyjsť by mal teda štyrikrát za rok. Prvé číslo je tematicky venované blížiacej sa Veľkej noci.
Správnu voľbu charakterizuje reťazec ako magazín „o životnom štýle, jedle, cestovaní a mnohom ďalšom“. Vychádza plnofarebne na 100 stranách. Predávať sa bude výhradne v obchodoch Lidlu.
Na titulke úvodného vydania je slovenská modelka Adriana Sklenaříková, s ktorou je vnútri rozhovor o začiatkoch v modelingu, ale aj o jej obľúbených jedlách.
Lidl prináša aj rozhovory s futbalovými reprezentantmi Martinom Škrtelom, Jurajom Kuckom a Jánom Ďuricom. K Veľkej noci píše o tradíciách či dekoráciách viažucich sa na sviatočné obdobie.
Celebrity v ďalšom texte odpovedajú, ako budú tráviť Veľkú noc. Cestovateľom ponúka reťazec tipy na dovolenku. Nechýbajú recepty, sekcia o Lidl cukrárni či články o bývaní a záhrade.
Lidl dosiaľ so spotrebiteľmi komunikoval v rámci tradičných médií cez svoj leták, ktorý do schránok posielajú aj iné reťazce. Predávaný časopis je však novinkou.
Nemecký diskont podporí spustenie svojho titulu aj akciou – do prvého čísla zahrnie zľavové kupóny na nákupy v Lidli v hodnote vyše 15 eur. Reťazec neprezradil, či sa na tvorbe časopisu podieľajú aj externí redaktori, alebo ho firma tvorí vo vlastných kapacitách.
Správna voľba - ukážky z časopisu