Na prvej strane novín zostala hlavička s logom typicky umiestnená v ľavom hornom rohu. Zvyšok plochy zaberá reklama – nápis „Fandil si ako meister. Díky!“ podpísaná Jägermeisterom.

Slovo „meister“ odkazuje na časť nemeckého názvu alkoholu, je zároveň zobrazené štylizovaným písmom s historickým motívom, aké používa firma na fľaši vo svojom názve.

Zvyčajná titulná strana denníka je netradične až na tretej strane s veľkým headlinom „Končíme“ odkazujúcim na koniec účinkovania slovenských hokejistov na olympijskom turnaji. Bežný redakčný obsah je už na druhej strane, teda ešte pred titulkou.

Jägermeistera na česko-slovenskom trhu distribuuje medzinárodná spoločnosť Rémy Cointreau, ktorá má v portfóliu aj ďalšie značky ako Tullamore Dew či Metaxa.

Brand Jägermeister, ako aj ostatné produkty distribučnej spoločnosti na Slovensku aj v Česku v médiách od tohto roka plánuje agentúra Vizeum. O outdoorové eventy a in-store akcie pre výrobcu sa na Slovensku stará Šafy Production.

Jägermeister už mal inzerciu v športovom denníku aj v minulých dňoch, menší inzerát na titulke bol aj 10. a 14. februára.

Podľa brand manažéra Rémy Cointreau Pavla Starku prebieha aktuálne pre značku Jägermeister rozsiahlejšia kampaň viazaná na olympiádu v Soči.

„Kampaň má za cieľ poslniť povedomie o značke Jägermeister na Slovensku. Využívame slogan, ktorý sme predstavili už minulý rok. ‚Fandi ako meister‘ znamená – buď verný, lojálny a hlavne tolerantný fanúšik,“ uviedol P. Starka pre Mediálne.sk.

Šport si Rémy Cointreau vybral preto, lebo v kampani cieli na mužských čitateľov. Tá okrem printu prebieha aj v online na weboch Šport.sk, Pluska.sk, Hokej.sk či SlovakNHL.sk. Súbežne beží aj v Česku.

Šport v cenníku inzercie neuvádza priamo možnosť celostranového inzerátu na titulke. Jednostranová inzercia v špecializovaním denníku stojí 3 319 eur bez dane, prirážka za titulnú stranu je podľa oficiálneho cenníka 100 percent.

Predávaný náklad novín nie je známy, vydavateľstvo Šport Press o ňom neinformuje a denník nie je ani v oficiálnom audite nákladov tlače ABC SR.

„Falošnú“ titulku priniesol napríklad v septembri 2007 Nový Čas, ktorý vtedy priestor poskytol operátorovi Orange. Firma si zaplatila aj ďalšie tri strany – išlo o obojstranný prvý a posledný list, denník teda de facto „obalila“ do svojich farieb.

V roku 2008 vyšla s celostranovým advertoriálom na titulke aj Pravda, išlo však len o časť nákladu novín, ktoré sa s touto verziou prvej strany rozdávali v Bratislave. Inzerciu si objednala spoločnosť IBM.