Špecializovaný denník Hospodárske noviny vydavateľstva Ecopress dnes vyšiel s vysokým množstvom zakúpenej reklamy spoločnosti Slovanet, ktorá je alternatívnym slovenským telekomunikačným operátorom a poskytovateľom služieb internetu. Dnešné vydanie novín vyšlo v polovičnom reklamnom prebale Slovanetu s heslami "Viete, prečo sme všade?" na titulnom prebale a "Áno, sme aj vzadu..." na poslednej strane denníka.
"Kampaň má za cieľ rozohrať komunikáciu s biznis segmentom. Hospodárske noviny sú jedným z mála slovenských médií s vysokou afinitou k tejto cieľovej skupine. Konkrétna forma – výrazná viditeľnosť sústredená na jednom mieste a krátkom časovom úseku nám umožňuje výrazne zvýšiť viditeľnosť posolstva oproti štandardnému mediamixu. Efektívne tak potláčame existujúci komunikačný šum, pri nákladoch porovnateľných so štandardným mixom," povedal pre Mediálne.sk marketingový riaditeľ spoločnosti Slovanet Roman Greguš.
Slovanet chce kampaňou osloviť najmä segment SME a Corporate. Kampaň sa v mierne odlišnej podobe objaví aj v aktuálnom vydaní týždenníka Trend, menších špecializovaných periodikách a na internete. Súčasťou komunikácie sú aj BTL aktivity s využitím 3D podoby tučniakov. "Tučniaky sme pre tento rok zvolili ako nositeľa imidžovej komunikácie Slovanetu. Celoročne ich používame pri komunikácii značky v outdoore, a konkrétne v tomto období aj pri oslovení SME a Corporate segmentu," dodáva Roman Geguš.
Okrem obojstranného reklamného prebalu sa inzercia Slovanetu, prostredníctvom ktorej spoločnosť komunikuje svoje úspechy, nachádza v denníku na siedmich ďalších miestach. Hospodárske noviny predali naposledy porovnateľne vysoký rozsah inzercie jedinému zadávateľovi 14. septembra 2006. Spolu šestnásť inzerátov a špecializovanú štvorstranovú prílohu o svojich produktoch mala vtedy v denníku Česko-slovenská obchodná banka. Zasponzorovala taktiež symbolickú cenu denníka, miesto bežných štrnástich korún stálo vydanie korunu.
Denník počnúc dnešným dňom zároveň sprístupňuje celý obsah novín na domovskej webovej stránke HNonline.sk. Na titulke aktuálneho vydania i na internete novinku promuje taktiež s logom telekomunikačného operátora Slovanet. Viac informácií o obsahových zmenách v Hospodárskych novinách.
(lk)