Hospodárske noviny chcú novou lifestyle prílohou osloviť náročných inzerentov

Denník Hospodárske noviny (HN) vydavateľstva Ecopress začne na jeseň tohto roka vydávať novú lifestylovú magazínovú prílohu pod názvom "Prečo nie?!" s podtitulom "O úspešných pre úspešných, o špičke pre špičku". "V prvom rade je to pridaná hodnota pre našich čitateľov. Tento produkt v portfóliu Ecopressu chýbal, otvára tiež priestor na oslovenie inzerentov, ktorí neinzerujú v bežnej tlači, ale vyžadujú naozaj špičkovú kvalitu - polygrafickú, aj obsahovú," vysvetlil dôvody spustenia novej prílohy šéfredaktor HN Tomáš Kurtanský.

Rovnakú prílohu pod názvom "Proč ne?!" vydávajú od 7. apríla 2005 v súčasnosti desaťkrát ročne aj sesterské české Hospodářské noviny vydavateľstva Economia, ktoré spolu s Hospodárskymi novinami patria k nemeckej skupine Handelsblatt.

Hospodárske noviny chcú novou lifestyle prílohou osloviť náročných inzerentov


Náhľad slovenskej obálky novej prílohy Prečo nie?! a aktuálne vydanie českej verzie.

Vydavateľstvo novú prílohu charakterizuje ako exkluzívnu, tlačená bude na kvalitnom papieri v náklade 25-tisíc kusov a zdarma vkladaná do Hospodárskych novín. Rozsah prílohy bude 48 až 64 plnofarebných strán v závislosti na rozsahu inzercie.

Prečo nie?! chce podľa propagačného materiálu Ecopressu "predstaviť štýl života (bývanie, práca, trávenie voľného času, cestovanie, obliekanie, jedlo, koníčky, ...) špičkových predstaviteľov cieľovej skupiny Hospodárských novín (manažérov, právnikov, lekárov, politikov, architektov) a iných úspešných ľudí zo Slovenska i zo sveta a takisto aj názory ľudí, o ktorých budú redaktori prílohy písať".

Hospodárske noviny chcú novou lifestyle prílohou osloviť náročných inzerentov

Cieľovou skupinou prílohy majú byť čitatelia samotného denníka, vplyvní ľudia z vyšších príjmových skupín či decision makeri najmä v aktívnom veku. Príloha chce poskytovať možnosti produktovej i imidžovej inzercie, s očakávaným inzertným zásahom v oblastiach drahší spotrebný tovar, vyššia móda, odevné doplnky, hodinky, fotoaparáty, automobily, elektronika, hračky, ale tiež financie, cestovné kancelárie, hotely, drahšie reštaurácie či aerolínie.

Prvé číslo prílohy vyjde v septembri 2007, pričom do konca roka bude nasledovať ešte jedno vydanie. Od začiatku roka 2008 bude príloha publikovaná pravidelne na mesačnej báze.