Nové vydavateľstvo Media Publishing, ktoré v novembri 2010 uviedlo na trh licencovaný mesačník o celebritách a životnom štýle Gala, nechce ostať iba pri jednom titule. Tento mesiac svoje portfólio rozšírilo o ďalší mesačník s názvom Recepty pre mňa(m). Venovaný je kuchárskym receptom a témam spojeným s varením a gastronómiou.
"K tejto téme mám osobne veľmi blízko vychádzajúc zo svojich skúseností z pôsobenia v marketingu spoločnosti Tescoma, jedného z navýznamnejších európskych výrobcov kuchynských potrieb," vysvetlil pre Mediálne.sk vstup do tohto segmentu vydavateľ a zároveň šéfredaktor mesačníka Recepty pre mňa(m) Dušan Polakovič. Cieľová skupinu časopisu podľa neho nie je presne špecifikovaná. "Naším hlavným cieľom je vytvoriť časopis dostupný naozaj všetkým," dodal.
Čo sa týka ceny, Recepty pre mňa(m) sú presným opakom prémiového Gala. S predajnou cenou 0,19 eura sa zaradili k najlacnejším titulom na trhu. Podľa Polakoviča ide o konečnú cenu, ktorá sa v najbližšom čase nebude zvyšovať. Zároveň ju považuje za najsilnejší marketingový nástroj podpory predaja.
Mesačník vychádza v základnom rozsahu 64 plnofarebných strán. Cena za jednu inzertnú stranu je stanovená na 1 800 eur. Prvé číslo vyšlo v náklade 70-tisíc kusov. "Odhadovaná predajnosť je približne 30 až 40-tisíc kusov," predpokladá Polakovič. Rovnako ako s Gala, aj s Receptami pre mňa(m) Media Publishing vstúpil do auditu nákladov a predajnosti tlače ABC SR.
Okrem Polakoviča tvoria redakciu odborný spolupracovník Vladimír Morochovič a fotograf Oles Cheresko. Grafickú úpravu vytvoril rovnako ako v prípade Gala Jozef Harangozó. Časopis má aj vlastného maskota nazvaného Majster Mňam, ktorý v jednotlivých rubrikách ponúka rôzne doplňujúce tipy a rady.
Úvodná predajnosť Gala už je známa, z prvého čísla s v novembri 2010 predalo 8 441 výtlačkov z celkového nákladu 15-tisíc kusov. Polakovič vtedy odhadoval jeho predajnosť do 10-tisíc exemplárov. Z mesačnej periodicity by titul perspektívne rád pretransformoval na týždenník. "Je to logický cieľ v snahe priniesť čitateľom čo najaktuálnejšie informácie. V tomto roku to ale nepovažujem za reálne," vysvetlil. Nevylučuje v budúcnosti ani uvedenie ďalších titulov, zatiaľ sú však podľa jeho slov "len v štádiu úvah".
Zdroj: Media Publishing