Vo februári zaznamenal z týždenníkov najvyšší nárast predajnosti časopis Plus 7 dní vydavateľstva Spoločnosť 7 Plus.
Polepšil si o takmer 13 tisíc výtlačkov na 186 609 predaných kusov a upevnil tak svoju druhú priečku pred domovskou Báječnou ženou. Medziročne Plus 7 dní narástlo o takmer 10 tisíc predaných exemplárov. Časopis Plus 7 Plus rozbiehal vo februári promokampaň k "Jarnej súťaži okolo sveta", ktorá prebieha od marca do apríla.
Najpredávanejším týždenníkom je naďalej Nový Čas pre ženy vydavateľstva Ringier Slovakia, pohoršil si o vyše tritisíc kusov na priemerných 212 077 predaných výtlačkov z každého vydania. Časopis z lacného segmentu predával v januári 2007 o vyše 20 tisíc kusov viac a v roku predtým až takmer 265 tisíc exemplárov.
Vo februári si mierne polepšila Báječná žena vydavateľského domu Spoločnosť 7 Plus, z ktorej sa predávalo priemerne 152 056 exemplárov, čo bolo o vyše dvetisíc kusov viac ako v januári. Vo februári 2007 sa časopis dostal nad hranicu 180 tisíc kusov, naopak v roku 2006 sa predávalo z Báječnej ženy v rovnakom mesiaci približne 145 tisíc výtlačkov.
Štvrtý najpredávanejší týždenník bol Ringierov Život, ktorý oproti januáru znížil svoju predajnosť o vyše šesťtisíc kusov na 132 685 predaných exemplárov. V uplynulých rokoch sa magazín v rovnakom období približoval 150-tisícovej hranici.
Eurotelevízia vydavateľstva Bauer Media SK sa po decembrovom jednorazovom výkyve, ktorý spôsobilo vianočné dvojčíslo, stabilizuje na štandardnej úrovni tesne nad hranicou 100 tisíc predaných výtlačkov. Oproti januáru si pohoršila o vyše tritisíc kusov na 105 390. V rokoch predtým, kedy magazínu nekonkurovali lacnejšie programové dvojtýždenníky, bola predajnosť Eurotelevízie vyššia – napríklad v roku 2006 dosiahla úroveň takmer 160 tisíc.
Zo seriózne zameraných titulov si .týždeň medzimesačne mierne pohoršil o 293 výtlačkov na 15 783, čo je však najnižší výsledok od roku 2005. Ekonomický týždenník TREND (patriaci pod vydavateľa Mediálne.sk – TREND Holding) si udržiava s 17 261 priemerne predanými výtlačkami svoj štandard z predošlých mesiacov, medziročne si polepšil o asi 300 kusov.
Programový dvojtýždenník TV Max vydavateľstva Bauer Media SK dosiahol vo februári s priemerným počtom predaných výtlačkov 144 473 najvyššiu predajnosť od vstupu do auditu ABC SR v auguste 2006. Konkurenčný TV Svet vydavateľstva Petit Press oproti januáru narástol o takmer 14 tisíc výtlačkov na 67 622.
Najpredávanejšími mesačníkmi boli vo februári Nový Čas Krížovky (101 549, Ringier), Záhradkár (95 931, Spoločnosť 7 Plus), Emma (77 929, Spoločnosť 7 Plus), Zdravie (75 865, Spoločnosť 7 Plus), Eva (75 199, Ringier), Dobré jedlo (73 857, Spoločnosť 7 Plus), Nový Čas Bývanie (60 777, Ringier) a Kamarát (44 670, Kampress).
O čítanosti denníkov vo februári bude Mediálne.sk informovať popoludní.
Viac informácií, vývoje a prehľady údajov v sekcii Grafy a tabuľky > Priemerný predaný náklad tlače.
Zdroj údajov: ABC SR.
Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou skupiny portálov eTREND.sk, ktorý prevádzkuje spoločnosť TREND Holding.