bauer_media_sk_logo_krasne.gif
bauer_media_sk_logo_krasne.gif

Vydavateľstvo Bauer Media SK prichádza o jednu z kľúčových novinárskych osobností. Šéfredaktorka programových titulov Eurotelevízia, Telemagazín a TV Max Elena Slováková (na snímke) sa rozhodla ukončiť pôsobenie v spoločnosti k 30. septembru 2010. Pre Mediálne.sk to potvrdil šéf slovenskej pobočky nemeckého mediálneho domu Jozef Bajo.

"Pani Slováková významnou mierou prispela k rozvoju našich televíznych titulov, k hladkému prechodu pri akvizícii titulov ako aj k stabilizácii tímu spolupracovníkov, za čo jej patrí veľké uznanie," povedal Bajo. "Chcem sa preto ešte raz na tomto mieste poďakovať pani Slovákovej za jej prácu pre naše vydavateľstvo a úprimne jej popriať do profesionálnej aj osobnej budúcnosti všetko najlepšie," dodal.

Elena Slováková opúšťa post šéfredaktorky TV guidov Eurotelevízia, TV Max a Telemagazín

Pozíciu šéfredaktora obsadí Bauer interne, s účinnosťou od 13. septembra 2010 vedenie titulov prevezme Eva Vargová, doterajšia vedúca publicistiky v časopise Eurotelevízia. "Sme radi, že v pani Vargovej sa nám na túto významnú pozíciu podarilo získať kvalifikovanú osobu so skúsenosťami v oblasti televíznych časopisov," uzavrel Bajo.

Elena Slováková je šéfredaktorkou Eurotelevízie od 1. novembra 2003, na poste vtedy nahradila Renátu Klačanskú, ktorá odišla viesť spoločenský týždenník Život. Predtým pôsobila ako vedúca redaktorka televíznej prílohy denníka Nový Čas. Trojicu televíznych titulov neopustila ani po tom, čo ich švajčiarsky Ringier predal nemeckému Baueru. Pod logom slovenskej pobočky Bauer Media SK vychádzajú od októbra 2007.

V aktuálne auditovanom júni 2010 dosiahli Eurotelevízia, Telemagazín a TV Max súhrnnú predajnosť vyše 280-tisíc kusov. Eurotelevízia (90 730) a najmä Telemagazín (24 244) sa potýkajú s kontinuálnym poklesom predaného nákladu, najúspešnejší je už od vzniku v júni 2006 dvojtýždenník TV Max (166 230).