Na predajných miestach sa dnes objavil denník Sme v novom dizajne. Na zmenu čitateľov pripravovala od Nového roku teasingová kampaň, posledné dni pred redizajnom vydavateľ denníka Petit Press pripojil aj televíznu kampaň. O zámere vydavateľa zmeniť dizajn svojho najsilnejšieho denníka Mediálne.sk informovalo v septembri. "Takmer rok sme pracovali na tom, aby boli naše noviny krajšie, prehľadnejšie, mladšie a dynamickejšie. Nový dizajn navrhla švédska firma A4, nové písmo je dielom uznávaného typografa Petra Biľaka," uvádza šéfredaktor Matúš Kostolný v novej pravidelnej súčasti titulnej stránky - redakčnom stĺpčeku.

Denník SME dnes zmenil dizajn

Vydanie sa predáva s 50 percentnou zľavou na bežnú predajnú cenu, stojí tak 6 korún. Vyšiel na 44 stranách so športovou prílohou, osem z nich tvorí príloha s príspevkami o novom dizajne a prehľadom predchádzajúcich grafických úprav denníka. Dnes štrnásťročný titul po polnoci na svojej internetovej stránke zverejnil kompletné dnešné vydanie.

Denník Sme je podľa aktuálnych prehľadov oficiálneho auditu nákladov tlače kancelárie Audit Bureau of Circulation Slovensko tretím najpredávanejším denníkom v krajine. Viac údajov o čítanosti v Tlač > Grafy a tabuľky. (ra)