Nasadená je na 350 bilbordoch, 220 citylightoch, ako aj v týždenníku Eurotelevízia. Kampaň bude nasadená počas februára.

Na vizuáloch sú viacerí členovia približne 40-členného tímu denníka N, vrátane šéfredaktora Matúša Kostolného či redaktora Karola Sudora (všetky vizuály v galérii ). Jednotlivé nosiče sprevádzajú heslá s ústredným claimom Bez bulváru, bez oligarchov, bez kompromisov.

Vizuály pripravila agentúra Komplot, ktorej kreatívci boli aj za komunikáciou predvolebnej kampane prezidenta Andreja Kisku, v minulosti pracovali aj pre SDKÚ-DS. Pre komerčných klientov to boli napríklad značky Mistrál, Popradský či Profesia.sk.

V tomto čase nasadil imidžovú komunikáciu aj denník Sme vydavateľstva Petit Press, z ktorého redakcia Denníka N po vlaňajšom vstupe skupiny Penta prešla do Denníka N. Sme nasadilo do televízie starší imidžový spot, v ktorom myš kliká na tlačítko Viac, komunikujúc rôzne tematické oblasti, ktorým sa server Sme.sk venuje a tiež návštevnosť webu. Spot sa dostal do vysielania ešte koncom roka 2012.

Denník N spustil riadnu prevádzku začiatkom tohto mesiaca, printová verzia bude v predaji od konca budúceho týždňa. Vychádzať bude päťkrát do týždňa.

Denník N vydáva spoločnosť N Press. Väčšinový akcionársky podiel v nej budú mať spolumajitelia spoločnosti Eset, ktorí do denníka chcú investovať približne milión eur. 

Poznámka: Portál TREND.sk patrí pod vydavateľstvo News and Media Holding, patriace k skupine Penta. Tá spolupracuje so spoločnosťou NAMAV, s. r. o., ktorá má v Petit Presse menšinový akcionársky podiel.