Denník N prvý raz vyjde 30. januára, vychádzať bude od pondelka do piatka. Noviny budú stáť 60 centov. „Piatkové rozšírené číslo s víkendovým čítaním 80 centov,“ povedal pre Mediálne.sk riaditeľ vydavateľstva N Press Lukáš Fila.

Na porovnanie, Sme sa predáva bežne za 50 centov (vydanie s prílohami 80 centov), Pravda za rovnakú sumu (s prílohou 60 centov), Nový Čas za 49 centov (sobota 65 centov), Plus Jeden Deň za 47 centov (55 centov) a Hospodárske noviny za 85 centov.

Denník N bude tlačiť bratislavská tlačiareň Versus patriaca skupine Grafobal (Ivan Kmotrík), ktorá tlačila aj predvianočný špeciál s rozhovormi. Versus tlačí aj Plus Jeden Deň, Nový Čas či denník Šport.

Noviny budú vychádzať plnofarebne, viaczložkovo - bežné vydanie má mať 16 strán, piatkové 24. Budú vo veľkom formáte, v akom donedávna tlačil Versus Hospodárske noviny, potvrdil L. Fila.

Náklad bude na začiatku okolo 17-tisíc výtlačkov, napísal na Facebooku spoluzakladateľ a šéf onlinu Denníka N Tomáš Bella. Ustáliť by sa mal zhruba na 11-tisíc kusov, píše sa v cenníku inzercie na webe dennikn.sk.

Noviny pristupujú v printovej verzii k netradičnému variantu objednávania inzercie. V každom vydaní avizuje redakcia iba jeden celostranový inzerát s pevnou cenou – 1 900 eur. Klientovi to má priniesť exkluzivitu v rámci čísla.

Inzercia sa bude objednávať cez samostatnú aplikáciu s rezervačným systémom, v ktorom klienti uvidia, ktoré dni sú už obsadené. Doplácať si bude možno špeciálne umiestnenie či reklamné avízo na titulke.

Redakcia už aktuálne na webe testuje publikovanie článkov za paywallom. Podľa L. Filu sa časť obsahu zamkne už v priebehu tohto týždňa.

Podľa aktuálneho cenníka na webe dennikn.sk sa mesačné predplatné ponúka za 4,90 eura, s printom stojí 9,90 eura mesačne. Pôvodne bolo v ponuke minimálne polročné digitálne predplatné za 29 eur.

Online prístup na rok stojí 53,90 eura, spolu s predplatným novín 108,90 eura. Doplatok za využívanie mobilných aplikácií a „výhod Klubu N“ je štyri eurá na mesiac, pri ročnej platbe 44 eur.

V prezentácii pre inzerentov uvádza Denník N 1 600 predplatiteľov printu a 2 700 online abonentov (k 12. 1.).

Pri štarte zahrnie Denník N aj väčšiu kampaň. „Zameriame sa na vonkajšie plochy – bilbordy, citylighty, plochy na stánkoch. Rokujeme aj s rádiami, s televíziami zatiaľ nie,“ načrtol L. Fila.