Český bulvár Šíp už nechce vyzerať ako Blesk či Aha!

Český bulvárny denník Šíp z produkcie vydavateľstva Vltava-Labe-Press pripravuje zásadné zmeny vo svojej koncepcii, štruktúre a grafickej úprave.

"Cieľom je odlíšiť Šíp od v súčasnosti identických bulvárnych denníkov," vysvetlil dôvody plánovaných zmien pre týždenník Marketing & Media predseda predstavenstva vydavateľstva Vltava-Labe-Press Zoltán Morvai.

Český bulvár Šíp už nechce vyzerať ako Blesk či Aha!


Predseda predstavenstva vydavateľstva Vltava-Labe-Press Zoltán Morvai.

Po novom bude denník viac využívať spravodajský servis domovskej agentúry Rebel. Morvai však nekomentoval špekulácie, že by sa Šíp mal v rámci nového pozicioningu viac podobať spravodajským denníkom. "Je ešte predčasné komentovať konkrétne zmeny," dodal.

Vynovený Šíp uvedie vydavateľstvo do distribúcie na jar, pričom novú koncepciu denníka predstaví koncom februára.

Šíp je v súčasnosti podľa Marketing & Media trojkou na trhu českých bulvárnych denníkov s priemernou predajnosťou na úrovni 69 333 výtlačkov za november 2007. Trhovým lídrom je dlhodobo Blesk vydavateľstva Ringier ČR, ktorý predáva priemerne 487-tisíc výtlačkov.

Česká pobočka švajčiarskeho koncernu Ringier si vlani v októbri významne posilnila pozíciu na trhu bulvárnej tlače, keď prebrala do svojho portfólia druhý najsilnejší bulvár Aha! vydavateľstva Ebika Sebastiana Pawlowskeho. Aha! v novembri 2007 predávalo priemerne 109-tisíc exemplárov.

Denník Šíp vychádza od októbra 2005 ako nástupca titulu Večerník Praha.

Šíp sa chce odlíšiť od dvojice konkurentov vydavateľstva Ringier ČR

Český bulvár Šíp už nechce vyzerať ako Blesk či Aha!

Český bulvár Šíp už nechce vyzerať ako Blesk či Aha!