Zahrnutá inzercia v novinách spravidla nemá vplyv na jej cenu, Blesk však v spolupráci so zadávateľom urobí výnimku. Týždenník sa tak má potenciál dostať k väčšiemu počtu čitateľov.
„Ide o ďalší príklad našej snahy prinášať čitateľom výhody, ktoré u titulov iných vydavateľstiev nenájdu,“ uviedol šéfredaktor Blesku Radek Lain.
Škoda Auto si v Neděľním Blesku zaplatí inzerciu pre svoj produkt Predplatený servis. Aj v tom vidí zadávateľ symboliku – v tomto prípade si sám „predplatil“ noviny.
„Radi by sme využili túto príležitosť a čitateľom priblížila fakt, že Škoda Predplatený servis sa naozaj vyplatí. Pokiaľ si zákazník k novému automobilu Škoda zakúpi Predplatený servis Plus, nenechá po dobu piatich rokoch v servisu ani jednu korunu, ktorú stojí predplatený Nedeľný Blesk,“ doplnil vedúcich servisných služieb Škoda Auto ČR Karel Starý.
Nedělní Blesk sa bežne predáva za 15 korún, jeho predaj v júli tohto roka dosiahol takmer 136-tisíc výtlačkov. Denník Blesk sa predával v počte takmer 229-tisíc kusov.
Vydavateľom Blesku aj Nedeľného Blesku je Czech News Center, ktoré patrí podnikateľom Danielovi Křetínskému a Patrikovi Tkáčovi.