Časopis ponesie názov Ťin, čo je v preklade esencia. Vyjde v náklade približne 15-tisíc kusov a na 150 stranách chce ukázať čínskym čitateľom to najlepšie z Česka.
Šírený bude zdarma na leteckých linkách medzi Pekingom, Šanghajom a Prahou, ďalej na letiskách, v reštauráciách a luxusných hoteloch v Prahe, Českom Krumlove a Karlových Varoch, uviedol web týždenníka Marketing & Media.
Časopis pripravuje česká redakcia pod vedením Jana Müllera, ktorý pre Mladú frontu už pracoval na ruskom variante magazínu Zen.
Redakcia bude spolupracovať s prekladateľmi aj znalcami čínštiny, ktorí budú výsledné strany kontrolovať. Titul bude spadať pod značku Euro.
Na distribúcii časopisu majú spolupracovať česko-čínske spoločnosti. Podľa šéfa divízie Euro Michala Půra už záujem o časopis prejavili českí aj čínski inzerenti.
Vydavateľstvo Mladá fronta patrí podnikateľovi Františkovi Savovovi. Časť firmy v apríli zamierila k novému vlastníkovi, ktorým má byť Czech Media Invest (CMI) kontrolovaný Danielom Křetínským a Patrikom Tkáčom. Podiel ale nezahŕňa Euro, týka sa hlavne ekonomického denníka E15 a niektorých časopisov. Predaj časti portfólia ešte posudzuje Úrad pre ochranu hospodárskej súťaže.