Slovenskú Tému vydá Mafra Slovakia prvý raz v posledný októbrový piatok. Do konca roka naplánovalo vydavateľstvo desať čísel týždenníka.
Spoločensko-spravodajský týždenník vychádzať na 76 stranách a predávať sa za 1,19 eura. V Česku stojí Téma 29 korún, pri distribúcii na Slovensku 1,39 eura.
Šéfredaktorkou slovenskej Témy je Renáta Klačanská, ktorá do Mafra nastúpila tento rok po dlhoročnom pôsobení v Ringier Axel Springer, kde šéfovala týždenníku Źivot. V Mafre zastáva aj miesto riaditeľky pre obsah.
Vydavateľstvo už aktuálne zverejnilo aj cenník inzercie. Celostranový inzerát podľa cenníkových cien vychádza na 5 900 eur bez DPH, polstranový 3 250.
Mafra sa s Témou dokázala presadiť na pomerne nasýtenom českom trhu, kde týždenník uviedla na jeseň 2014. V súčasnosti predáva v priemere 55-60-tisíc výtlačkov, teda zhruba rovnako ako Reflex a viac ako ďalšie spoločenské týždenníky Týden (47-tisíc) či Respekt (35-tisíc). Záujem čitateľov o tento typ časopis vydavateľstvo podľa všetkého očakáva aj na Slovensku.
Zdroj: mafraslovakia.sk
Viac ako tri týždne pred uvedením prvého čísla beží kampaň promujúca časopis. Zahŕňa viacero druhov vizuálov. Mafra titul prezentuje ako „najúspešnejší týždenník“. Na obálke čísla pri cenníku inzercie je téma Pravda a mýty o imunite.
Medzi týždenníkmi si na slovenskom trhu dlhodobo udržiava pozíciu najpredávanejšieho titulu Plus 7 dní z vydavateľstva News and Media Holding (pod ktoré patrí aj Mediálne.sk). Za ním nasledujú podľa čísel predaja Nový Čas pre ženy (Ringier Axel Springer), Eurotelevízia (Bauer Media) a Život (Ringier Axel Springer).