Časopis čaká redizajn, ale aj zmena obsahu a prispievajúcich autorov. Potvrdzuje to aj tlačová správa vydavateľstva, ktorá informuje o Novákovom nástupe.

„Jeho úlohou bude návrh novej koncepcie a obsahovej štruktúry Brejku, zostavenie nového redakčného tímu a nastavenie nového smerovania titulu v rámci segmentu mužského lifestylu,“ informovalo NMH.

P. Novák mediálne pôsobil vo Fun rádiu, v minulosti moderoval aj televíznu súťaž Ruku na to!, ktorú vysielala Slovenská televízia, a na jar tohto roka formát Markízy Domov na kľúč.

Brejk dosiaľ viedol z pozície šéfredaktora Adrián Potančok, ktorý sa funkcie ujal ešte v roku 2008. Vo vedení redakcie mesačníka končí aj jeho zástupkyňa Alena Kubranská.

Brejk je na trhu od roku 2002. Tento rok je jeho priemerný predaj na úrovni 7 107 výtlačkov.

V segmente mužského lifestylu mu z printových titulov konkurujú napríklad Goldman (Mediage), ktorý začal vychádzať v rovnakom období ako Brejk, ForMen (Versa Media), Exclusive (F-media Publishing) či slovenská mutácia známeho magazínu Playboy. Tieto tituly čísla predajnosti nezverejňujú.

NMH okrem Brejku ohlásilo zmeny aj v ďalších printoch - novou šéfredaktorkou Báječnej ženy a Dobrého jedla bude od októbra Ema Pospíšilová Tekelyová. Redakcie oboch titulov - týždenníka a mesačníka - budú po novom pracovať spoločne. 

Do vydavateľstva NMH patrí aj Mediálne.sk.