Hoci P. Šarkan písal v editoriáli aj pod novým vlastníkom, že na rozvoji Breaku sa bude naďalej podieľať, napokon je vývoj iný – od nového roka ho vo vedení redakcie vymenil A. Potančok.

Nový šéfredaktor Breaku bol na čele časopisu už v rokoch 2008 – 2015. Skončil v čase, keď sa NMH rozhodol v magazíne na jeseň urobiť 2015 zmeny, ktorých súčasťou bola aj obmena redakcie.

Pod P. Šarkanom prešiel následne časopis redizajnom zahŕňajúcim úpravu názvu (Brejk – Break), ako aj zmenou konceptu, ktorý mal zahŕňať modernejší obsah pre náročnejšieho čitateľa a menej prvoplánovej erotiky, s čím súvisel aj koniec dám vo vyzývavých pózach na titulke.

Predanému nákladu časopisu zmeny dramaticky nepomohli, hoci Break si v segmente drží vedúce postavenie. Predaj bol však len na úrovni 5-tisíc výtlačkov a medziročný prepad presahoval 20 percent.

NMH pánsky magazín vychádzajúci od roku 2002 napokon vlani na jeseň predal. Novým vlastníkom sa stala spoločnosť Publishing House, vydavateľ Žilinského večerníka.

Publishing House vydal následne dve čísla mesačníka bez zásadnejších úprav – novembrové vydanie s Emmou Drobnou na obálke a dvojčíslo december – januára s Rytmusom.

Ako potvrdil A. Potančok pre Mediálne.sk, časopis čakajú pod jeho vedením zmeny, obmení sa aj zloženie redakcie. „Budem spolupracovať aj s externistami, s ktorými sme robili predtým a okruh spolupracovníkov rozšírime,“ načrtol.

Návrat na pôvodné miesto šéfredaktora časopisu zameraného primárne na mužskú cieľovku berie ako výzvu. „Ponuku som prijal ako výzvu posilniť pozíciu časopisu ako jednotky vo svojom segmente a vrátiť mu kvalitu a obľúbené rubriky, ktoré vypadli,“ naznačil plány novinár, ktorý v NMH do konca vlaňajška pracoval ako editor webu TREND.sk.

Okrem A. Potančoka a P. Nováka boli v minulosti šéfredaktormi Breaku Viliam Raček, Martin Kasarda, Peter Galan a Jozef Vydra.