Break prešiel do spoločnosti Publishing House počnúc novembrovým číslom, októbrové ešte vyšlo v NMH. Finančné okolnosti prevodu licencie strany nezverejnili.
Časopis sa predáva v nezmenenej podobe za cenu 2,99 eura. Break naďalej vedie ako šéfredaktor Peter „Šarkan“ Novák, ako sídlo redakcie je v tiráži uvedená bratislavská adresa na Palisádach.
Samotná spoločnosť Publishing House sídli v Žiline, je vydavateľom regionálneho týždenníka Žilinský večerník. V portfóliu má aj ďalšie regionálne periodiká Záhorák a Malacký hlas.
Na kľúč pripravuje aj niekoľko firemných časopisov a venuje sa ďalšej vydavateľskej činnosti. Pod vydavateľstvo patrí aj agentúra Partagency, ktorá organizuje koncerty, konferencie a iné spoločenské podujatia.
V tirážovej kolónke „produkcia“ aktuálne ešte v Breaku pribudla česká spoločnosť Pražská produkční. Jej majiteľom je riaditeľ Publishing House Pavel Poledňák, ktorý v minulosti pôsobil aj v televízii Fashion TV. Akciovku Publishing House ovláda podnikateľ Anton Siekel, šéf Slovenského olympijského výboru.
Pri predaji Breaku uviedol NMH, že sa chce zamerať na strategické tituly vo svojom portfóliu. Mužský magazín tento rok v máji zaznamenal svoj historicky najnižší predaj v rámci ABC SR na úrovni 4 180 výtlačkov. Medziročný pokles predaja bol vyše 20-percentný.
V októbri 2015 prešiel časopis redizajnom a aj refreshom obsahu – upustil od prvoplánovej erotiky s cieľom zaujať aj náročnejších čitateľov.
Break - november 2016 Zdroj: instagram.com
Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou vydavateľstva News and Media Holding