Časopis s podobným názvom – Čas na lásku – už vydavateľstvo má. Tento dvojmesačník patrí do sekcie titulov pre ženy, na ktoré sa primárne orientujú aj Chvíľka pre teba či Rytmus života.

Čas na poznanie bude mať iné zameranie - prinášať bude zaujímavosti zo sveta vedy a techniky. Podľa generálneho riaditeľa Bauer Media SK Jozefa Baja ide zatiaľ o jednorazový špeciál so zameraním na oddychové čítanie na leto. „Či budú ďalšie vydania, zhodnotíme po ukončení predaja v septembri,“ uviedol pre Mediálne.sk.

Vlani v júni, teda tiež pred letnou sezónou, to Bauer Media podobne skúšala s novinkou Svet poznania, ktorá mohla byť inšpirovaná titulom Welt der Wunder. Ten Bauer Media na domovskom nemeckom trhu vydáva od roku 2005. Bauer Media v jeho vydávaní na Slovensku nepokračovala.

Svet poznania sa na stánkoch objavil len mesiac po tom, čo svoj vlastný populárno-náučný mesačník Zázračný svet uviedla Spoločnosť 7 Plus. Titul konkurenčného vydavateľstva vychádza aj v súčasnosti.

Bauer Media prináša na leto nový časopis a špeciály

Bauer Media okrem Času na poznanie aktuálne pridáva aj dva tituly pre krížovkárov, pri ktorých si požičia značky svojich zaužívaných titulov. V júli vyšiel špeciál Príbehy zo života Krížovky, v auguste pribudnú Krížovky Rytmus života.

„Príbehy zo života Krížovky sú špeciálnym vydaním príbehového titulu Príbehy zo života. Zatiaľ sú vedené ako občasník, podľa reakcie kupujúcich priamo na trhu bude rozhodnuté o ďalšej budúcnosti titulu,“ načrtol J. Bajo.

To isté podľa neho platí aj pre Krížovky Rytmus života, ktoré by do konca roka mali vyjsť dvakrát a následne bude takisto posúdená ich úspešnosť.

Krížovkársky špeciál k zabehnutému titulu uviedlo vydavateľstvo aj vlani v novembri, keď začali vychádzať Napísané životom Krížovky. Titul obsahuje klasické (švédske) krížovky a aktuálne vychádza ako dvojmesačník.

Krížovky sú u slovenských čitateľov stále žiadaným artiklom, o čom svedčí aj dlhodobý úspech mesačníka Nový Čas Krížovky z najväčšieho vydavateľského domu Ringier Axel Springer. V segmente titulov s mesačnou periodicitou je časopis momentálne trhovou dvojkou za Záhradkárom.