Báječná žena v apríli predbehla aj svoju matku

V apríli 2008 medzi týždenníkmi v porovnaní s marcom najviac rástla Báječná žena Spoločnosti 7 Plus. Polepšila si o 14 273 výtlačkov na 164 537. Z druhej priečky sa jej podarilo vytlačiť domovský Plus 7 dní. Predajnosť Báječnej ženy medziročne vzrástla o vyše 10 tisíc kusov.



Naopak Plus 7 dní klesalo medzimesačne v rebríčku najviac, jeho priemerná predajnosť sa znížila o 19 603 kusov na 159 828. Titul zostúpil z druhej na tretiu priečku. Medziročne Plus 7 dní kleslo o 5622 predaných exemplárov, v apríli 2006 predávalo ešte o vyše 10 tisíc exemplárov viac.




Týždenníky:

Báječná žena

Eurotelevízia

Katolícke noviny

Nový Čas Ľudia

Nový Čas pre ženy

Plus sedem dní

Šarm

Trend

Týždeň

Život


Ďalšie linky:

Viac týždenníkov, dvojtýždenníkov, mesačníkov.

 

 

Napriek poklesu o takmer 10 tisíc ostáva najpredávanejším týždenníkom Nový Čas pre ženy z produkcie vydavateľského domu Ringier Slovakia. Vôbec prvý raz sa však s počtom predaných výtlačkov 196 655 prepadol pod 200 tisícovú úroveň. Pred rokom sa Nového Času pre ženy predalo o takmer 18 tisíc kusov viac, pred dvoma rokmi až o vyše 63 tisíc.



• Prehľad aprílovej čítanosti denníkov: Plus jeden deň v apríli najnižšie v histórii



Štvrtý najpredávanejší týždenník bol Ringierov Život, ktorý oproti marcu zvýšil svoju predajnosť o štatisticky bezvýznamných 633 kusov na 130 937 predaných exemplárov. Pred rokom bola predajnosť Životu na približne rovnakej úrovni, v apríli 2006 o asi 10 tisíc výtlačkov vyššia.



Eurotelevízia vydavateľstva Bauer Media SK sa po decembrovom jednorazovom výkyve, ktorý spôsobilo vianočné dvojčíslo, drží na štandardnej úrovni tesne nad hranicou 100 tisíc predaných výtlačkov. Oproti marcu si pohoršila o vyše tritisíc kusov na 102 622. V roku 2007 predávala o 7 tisíc kusov viac, v apríli 2006 dosiahla úroveň takmer 150 tisíc. Magazínu ale vtedy nekonkurovali lacnejšie programové dvojtýždenníky.



Zo seriózne zameraných titulov si .týždeň medzimesačne mierne pohoršil o 319 výtlačkov na najnižší výsledok od roku 2005 14 608. Medziročne predáva o 3000 kusov menej.



Ekonomický týždenník TREND (patriaci pod vydavateľa Mediálne.sk – TREND Holding) si udržiava s 17 352 priemerne predanými výtlačkami svoj štandard z predošlých mesiacov. Medziročne si mierne polepšil - o 500 kusov.



Programový dvojtýždenník TV Max vydavateľstva Bauer Media SK sa po kontinuálnom vzostupe v ostatných mesiacoch zastavil na úrovni tesne nad hranicou 150 tisíc predaných výtlačkov. Oproti marcu klesol o 1 744 kusov na 151 286. Konkurenčný TV Svet vydavateľstva Petit Press oproti marcu klesol o vyše 13 tisíc výtlačkov na 52 408.



Najpredávanejším mesačníkom je už druhý mesiac Záhradkár vydavateľstva Spoločnosť 7 Plus. V apríli sa z neho predalo 106 057 výtlačkov. S druhou priečkou sa tak musí uspokojiť Ringierov titul Nový Čas Krížovky, z ktorého sa predalo 103 865 kusov. Ďalšími najpredávanejšími mesačníkmi boli v apríli Dobré jedlo (83 239, Spoločnosť 7 Plus), Eva (72 581, Ringier), Zdravie (69 646, Spoločnosť 7 Plus), Nový Čas Bývanie (63 898, Ringier), Emma (58 631, Spoločnosť 7 Plus), Kamarát (40 951, Kampress) a Krížovky z plusky (40 069, Spoločnosť 7 Plus).



Viac informácií, vývoje a prehľady údajov v sekcii Grafy a tabuľky > Priemerný predaný náklad tlače.



Zdroj údajov: ABC SR.

Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou skupiny portálov eTREND.sk, ktorý prevádzkuje spoločnosť TREND Holding.