Rast Nového Času a pokles Plus jedného dňa boli najvýraznejšie medzimesačné posuny v prehľade predajnosti printov za mesiac apríl podľa auditu ABC SR.
Najpredávanejší bulvárny titul Nový Čas vydavateľstva Ringier si po marcovom výsledku, ktorý patril k najnižším vôbec, polepšil predaj o 8 300 výtlačkov na aprílový priemer 145 661 výtlačkov. Pred rokom to bolo o necelé tri tisícky viac. Pred dvomi rokmi o tridsaťtisíc.
Konkurenčný Plus jeden deň Spoločnosti 7 Plus stratil v porovnaní s marcom z priemernej predajnosti vyše 5 600 výtlačkov a dostal sa na výsledok 54 388, ktorý je druhý najnižší v audite titulu, ktorý je dostupný od konca roka 2006.
Pre pokles bulvárneho denníka sa druhým najpredávanejším denníkom opäť stalo Sme. Titul Petit Pressu si predajnosť v apríli medzimesačne vylepšil o 659 kusov na priemer 54 902. Pred rokom to bolo o vyše 9-tisíc viac.
- Kompletné výsledky, prehľady a porovnania: Audit ABC za apríl 2010 v Grafoch a tabuľkách Mediálne.sk
- Špeciál Mediálne.sk: Všetky správy o výstupoch auditu ABC (aj RSS odber)
Pravda (Perex) sa opať dostala tesne nad 50-tisícovú hranicu s aprílovým priemerom 50 132.
Hospodárske noviny (Ecopress) už po tretíkrát tento rok neprekročili 18-tisícovú hranicu, ktorá bola pre titul typická predchádzajúce dva roky. V apríli predávali v priemere 17 320 výtlačkov, čo bolo o tri stovky menej ako v marci a o takmer tisícku menej ako v apríli 2009.