Utorkový tretí diel Zoo sledovalo 341-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, čo Joj prinieslo nadpriemerný podiel 28,5 percenta. V 12+ mal nový seriál 574-tisícové publikum a share 26,5 percenta. Zoo bola najsledovanejším programom dňa v 12 – 54, v širšej cieľovke ju predstihli Televízne a Športové noviny Markízy.

Markíza proti Zoo nedala Búrlivé víno, ale zmenou programu vyskúšala rovnako ako v pondelok Hornú Dolnú. Tentoraz však len reprízu z druhej série, ktorá bola podľa očakávania ratingovo slabšia – videlo ju 263-tisíc mladších divákov (22,1 %) a 401-tisíc celkovo (18,5 %).

Markíza prevzala pozíciu lídra v ďalšej časti večera s Búrlivým vínom, ktoré si prvý raz vyskúšalo neskorší slot o 21:40. Seriál sledovalo 218-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (23,5%), v 12+ išlo o 466-tisíc ľudí (27,6 %).

Seriál Markízy zdolal vracajúci sa Sladký život na Joj, ktorý po 21:40 evidoval 169-tisíc divákov v cieľovke 12 – 54 a podiel 17,2 percenta. V univerzálnej cieľovke zaujal constucted reality formát 260-tisíc divákov (14,6 %).

Výrazný nadpriemer dosiahla v prime-time aj Dvojka. Verejnoprávna stanica vysielala lyžiarsky slalom žien, v ktorom dominovala slovenská reprezentantka Veronika Velez-Zuzulová. Prenos mal najviac divákov medzi 20:55 – 21:47, keď športové zápolenie videlo 214-tisíc divákov (10 %), z toho 115-tisíc z mladšej cieľovky 12 – 54 (9,6 %).

Markíze sa druhý deň po sebe podarilo dominovať aj v podvečernom slote po 18. hodine, ktorý je pre ňu v aktuálnej sezóne nečakane problematický. Znova uspela s reláciou Bez servítky – Farma, ktorá tentoraz zaujala 215-tisíc mladších divákov a dosiahla share 24,4 percenta. V 12+ bolo na varenie farmárov zvedavých 398-tisíc divákov (23,2 %).

Joj konkuruje v slote so svojou kulinárskou gameshow Moja mama varí lepšie ako tvoja, utorkové vydanie malo 140-tisíc divákov v komerčnej cieľovky (16,3 %) a 271-tisíc v 12+ (16,1 %).