Práve komediálny seriál Joj v aktuálnom týždni „prestávkoval“, aby uvoľnil slot pre štart licencovanej reality šou, ktorú televízia chce poňať v inovovanej, romantickejšej podobe bez vulgárností.

Na nových farmárov však veľa divákov nebolo zvedavých, 206-tisíc divákov v 12+ je slabší výkon ako štyri doteraz odvysielané časti Kolabsu nasadzované takisto vo štvrtok. Z nich najmenej sledovaná zo 16. apríla mala 207-tisíc divákov.

V univerzálnej cieľovke mala Joj s Farmár hľadá ženu vo štvrtok trhový podiel 15,7 percenta, v komerčnej cieľovke o niečo vyšší – 16,8 percenta. Relácia mala 123-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov. Aj v zúženej cieľovke mal Kolabs o týždeň skôr podobné čísla ako reality šou – štvrtú časť sitcomu videlo 127-tisíc mladších divákov.

Reality šou Joj, ktorá vyplnila 90-minútové okno, sa prekrývala s Rodinnými prípadmi a Zámenou manželiek na Markíze. Tá bola so scripted-relity sériou trhovým lídrom. Rodinné prípady sledovalo 160-tisíc divákov v 12 – 54 pri trhovom podiele 19,8 percenta. V 12+ išlo o 313-tisíc divákov (21,7 %).

Zámená manželiek so začiatkom po 22:50 mala 77-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,9 %) a 131-tisíc v 12+ (17,6 %).

Výraznejšiu časť publika mala vo štvrtok večer aj menšia stanica Doma, ktorá po 21:30 ponúkala dvojporciu telenovely Zakázaná láska. Sledovanejšiu prvú časť videlo 147-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo stanici prinieslo trhový podiel 9 percent. V 12 - 54 to bolo 59-tisíc divákov a 6,5-percentný share.

V komerčnej cieľovke bola nad svojím priemerným výkonom v prime-time aj stanica Dajto s filmom Disturbia. Po 20:15 ho uprednostnilo 79-tisíc mladších divákov, čo predstavovalo trhový podiel 7,8 percenta. V 12+ evidovala snímka 102-tisíc divákov (5,5 %).

Lídrom aj po 20:30 bola Markíza s Búrlivým vínom, ktoré vo štvrtok sledovalo 260-tisíc mladších divákov (23,9 %) a 560-tisíc celkovo (27,5%). Seriál sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Divoké kone na Joj mali vo štvrtok 218-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (20 %), v 12+ to bolo 454-tisíc divákov (22,3 %).

Najsledovanejším programom dňa v 12 – 54 bolo podľa peoplemetrov Počasie na Markíze s 273-tisícovým publikom (27,6 %). Celkovo si predpoveď pozrelo 512-tisíc ľudí (26,8 %).

Do štvrtkového slotu na Joj sa v nasledujúcom týždni 30. apríla vráti Kolabs s piatou epizódou. Kedy bude pokračovať Farmár hľadá ženu, nie je jasné. V programových plánoch do 10. mája formát nefiguruje.