Na zimnú Farmu sa hlási ešte viac záujemcov ako na letnú

Po úspechu prvej série reality šou Farma sa počet záujemcov o účasť v jej ďalšom pokračovaní zvýšil takmer dvojnásobne. Kým do letnej verzie projektu sa hlásilo približne 1 200 uchádzačov, "ešte drsnejšiu" zimnú si chce vyskúšať okolo 2 000 potenciálnych súťažiacich. Mediálne.sk o tom informovala produkčná spoločnosť MediaPro Entertainment Slovakia (MPE), ktorá šou vyrába pre televíziu Markíza.

Nábor súťažiacich trval od 12. novembra 2011, MPE už uzavrelo možnosť prihlásiť sa a v piatok odštartovalo prvé kolo castingov, ktoré trvali celý víkend. "Kolá budú celkovo tri a produkcia ešte neuzavrela finálny počet účastníkov, ktorých hľadá," povedala pre Mediálne.sk brand manažérka Alexandra Popovičová.

Počas castingových dní si porota zložená z kreatívneho producenta a hlavného kameramana, režisérov a hlavného scenáristu projektu pozrie okolo 170 uchádzačov denne. "Určite nám pomohla aj prvá Farma, ľudia reagovali veľmi rýchlo a ich záujem rapídne rástol," tvrdí Popovičová.

Vybraní súťažiaci by mali byť tvorcom "abolútne" k dispozícii medzi 1. februárom 2012 a 1. májom 2012, šou sa teda bude vyrábať na pomedzí zimy a jari. Jej nasadenie ani žiadne ďalšie bližšie informácie zatiaľ nie sú známe.

Na zimnú Farmu sa hlási ešte viac záujemcov ako na letnú

Prvá séria Farmy sa stala diváckym hitom v letnom medzisezónnom období. Priemerne ju podľa webu Marketér.sk sledovalo 42,1 % divákov zo strategickej cieľovej skupiny 12-54, pričom Markíza mala v tom období priemernú výkonnosť 30,7 %. Šou vyvrcholila 11. septembra 2011 veľkým finálovým priamym prenosom, ktorý s podielom 42,5 % porazil druhý castingový diel ťažiskového projektu TV Joj Česko Slovensko má talent (32,6 %).

Farma je licencovaný formát švédskej produkčnej spoločnosti Strix Television s pôvodným názvom The Farm. Má už za sebou niekoľkoročnú históriu, predaný bol do takmer 50 krajín vrátane Veľkej Británie, Nemecka, Talianska, Španielska, Švédska, Kolumbie či Slovinska. Patrí k najúspešnejším formátom firmy.