Spoločnosť Digi Slovakia spustila reklamnú kampaň na podporu svojho nového športového kanálu Digi Sport. Začala dva dni po štarte stanice, v pondelok 16. augusta 2010, a potrvá až do 5. novembra 2010.
"Cieľom kampane je predstaviť a vzbudiť záujem o nový športový kanál, získať povedomie o značke Digi Sport a jej výhodách oproti konkurencii, upevniť lojalitu existujúcich klientov Digi Slovakia, vyvolať dopyt a získať nových zákazníkov," povedala pre Mediálne.sk marketingová manažérka Digi Sportu Andrea Mišurová.
Kampaň odštartovala inzercia v slovenských denníkoch Šport, Nový Čas a v týždenníku Plus 7 dní, v Česku je nasadená v Sport magazíne - piatkovej prilohe denníka Sport a v nedeľnom vydaní denníka Blesk (ukážky v galérii pod textom). V priebehu septembra bude nasledovať bilbordová kampaň po celom Slovensku a v pražskom metre. Digi Slovakia ju pripravila v spolupráci s reklamnou agentúrou Kaspen/Jung von Matt.
Inzercia je postavená na futbalových motívoch, okrem samotnej stanice propaguje jej kľúčovú akvizíciu - anglickú Premier League. Na otázky ako "Zdá sa ti Chelsea ako dobré meno pre dcéru?", "Mávate tichú domácnosť, pretože zo sna hulákaš Rooney?" či "Zmeškal si vlastnú svadbu kvôli finále Premier League?" odpovedá "Tak patríš do tímu! Jedine Digi TV ti prihrá nový športový kanál Digi Sport. A spolu s ním živé prenosy anglickej Premier League, talianskej Seria A a slovenskej Corgoň ligy. Len s nami zažiješ tú parádu skutočne naživo a bez poplatkov".
Prevezmite si programové rozpisy Digi Sportu do konca týždna (PDF):
Ústredným sloganom Digi Sportu a kampane je "Žijeme športom". Inzercia odkazuje aj na web stanice www.digisport.sk, ktorý však zatiaľ odkazuje iba na korporátnu stránku Digi Slovakia. Má sa to zmeniť. "Kanál Digi Sport bude mať čoskoro aj vlastnú webovú stránku, na ktorej bude okrem iného aj aktuálny program," dodala Mišurová.
Digi Sport je dostupný výlučne abonentom satelitnej služby Digi TV, ktorých je v súčasnosti na Slovensku približne 280-tisíc a v Česku 300-tisíc. Je tiež súčasťou ponuky káblovej televízie, ktorú Digi Slovakia v súčasnosti poskytuje v desiatich slovenských mestách. "Je to zámer investora, s inými operátormi rokovať nebudeme," vysvetlila konateľka Digi Slovakia Dana Iancu začiatkom mesiaca na tlačovej konferencii. Stanica je zaradená ako "exkluzívny benefit" do základných programových balíkov bez zvýšenia ceny.