Joj si postrážila nedeľné vedenie aj v ostatnom týždni, V siedmom nebi sledovalo 329-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 28,5 percenta. V 12+ mal program 670-tisíc divákov a share 32,4 percenta.
Markíza sa výraznejšie nepresadila s filmom Oblivion: Nevedomí, ktorý si pozrelo 216-tisíc mladších divákov (19,1 %) a 279-tisíc v 12+ (13,8 %).
Na Jednotke šiel v nedeľu večer galavečer Krištáľové krídlo, odovzdávanie ocenení zaujalo 218-tisíc divákov (10 %), z toho 83-tisíc v užšej cieľovke 12 – 54 (6,8 %).
Markízu v nedeľu potešili aspoň spravodajské formáty – Počasie bolo u mladších divákov najsledovanejším programom dňa, videlo ho 383-tisíc divákov (30,1 %).
Po čase sa „prebudili“ aj Televízne noviny, ktoré v komerčnej cieľovke tesne zdolali Noviny TV Joj – správy Markízy mali 324-tisíc divákov (26,4 %), súhrn Joj 313-tisíc (25 %). V 12+ mala navrch Joj so 694-tisícovým publikom (29,8 %), Markíza mala dovedna 609-tisíc divákov (26,6 %).
Sobotný večer patril po 20:25 Jednotke s premiérovou šou Zem spieva. Úvodná časť oslovila 630-tisíc divákov v univerzálnej cieľovke (28 %), v 12+ tak bola najsledovanejším programom dňa. Folklórna súťaž sa presadila aj u mladšieho publika, kde bola vďaka 268-tisíc divákom takisto trhovým lídrom (21,7 %).
Markíza konkurovala filmom Skús ma rozosmiať, ktorý uprednostnilo 256-tisíc mladších divákov (22,3 %) a 322-tisíc v 12+ (15,6 %). Joj v sobotu večer pokračovala so seriálom Hooten a Lady: Lovci pokladov, prvý diel z dvojporcie sledovalo 162-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (12,9 %) a 255-tisíc v 12+ (11,1 %). Druhý so začiatkom po 21:35 dosiahol rovnaké podiely.
Najsledovanejším programom v komerčnej cieľovke bolo aj v sobotu Počasie na Markíze s 291-tisíc divákmi (25 %).
V piatok Jednotke opäť stačila na vedenie aj repríza Milujem Slovensko – tentoraz mala 231-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (19,8 %) a 460-tisíc v 12+ (21,2 %).
Dvojkou trhu bola Joj s filmom Stratené dievča, ktorý si pozrelo 227-tisíc mladších divákov (23,9 %) a 377-tisíc v 12+ (21,9 %).
Markíza výrazne zaostala s filmom Nič ma nezastaví, ktorý sledovalo 147-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (13,3 %), v 12+ to bolo 243-tisíc divákov (11,9 %).
RTVS v piatok na Dvojke prvý raz vysielala talkšou Trochu inak, reláciu si na novej stanici našlo po 22. hodine 80-tisíc divákov (5,1 %), do cieľovky 12 – 54 ich spadalo 34-tisíc (3,9 %).
Počasie na Markíze bolo aj v piatok najsledovanejším programom dňa, o vrchnú priečku sa delilo s Najlepším počasím na Jojke – obe predpovede mali 296-tisíc divákov. Relácia Markízy dosiahla podiel 27,2 percenta, predpoveď Joj 25,7 percenta.
Z pohľadu celého štvrtého týždňa bola tesným lídrom v komerčnej cieľovke 12 – 54 celodenne Markíza s podielom 18,7 percenta, Joj bola na úrovni 18 percent.
V prime-time medzi 19. – 23. hodinou naopak naďalej viedla Joj, ktorej share dosiahol v uplynulom týždni 22 percent, kým Markíza bola na hodnote 19,7 percenta. Markíza viedla nad Joj počas dvoch večerov – v utorok a sobotu.