Duel, v ktorom sa rozhodovalo o postupe či vypadnutí favorizovanej Argentíny, pozeralo v druhom polčase po 21. hodine 536-tisíc divákov, čo Jednotke prinieslo trhový podiel 26,4 percenta.

Aj v komerčnej cieľovke 12 – 54 išlo o najsledovanejší program dňa. Futbalový prenos mal 283-tisíc mladších divákov a share 26,6 percenta.

Prvý polčas so začiatkom pred 20. hodinou sledovalo 198-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (20,8 %) a 400-tisíc v 12+ (21,5 %).

Komerčné televízie sa museli zmieriť s podpriemernými výkonmi. Zámenu manželiek na Markíze sledovalo po 20:30 151-tisíc mladších divákov (14,5 %) a 243-tisíc v 12+ (12 %).

Reprízu Nikto nie je dokonalý na Joj si pozrelo 141-tisíc divákov v 12 – 54 (13,5 %), v univerzálnej cieľovke 12+ išlo o 295-tisíc divákov (14,8 %).

Z prenosov na futbalových MS doteraz tri polčas dosiahli polmiliónovú sledovanosť – po druhom dejstve utorkového zápasu s 536-tisíc divákmi nasleduje v rebríčku druhý polčas zápasu Nemecko – Švédsko z 23. júna (517-tisíc divákov), tretí je druhý polčas zápasu Portugalsko – Španielsko (500-tisíc).

Stretnutie Nigéria – Argentína bolo najsilnejšie aj u mladších divákov – druhý polčas videlo 283-tisíc ľudí vo veku od 12 do 54 rokov. Druhý najvyšší počet peoplemetre zmerali druhému polčasu zápasu Portugalsko – Španielsko (261-tisíc), tretí v poradí je druhý polčas Nemecko – Švédsko (251-tisíc).