Piatkovému vysielaniu dominovala v rebríčku nespravodajských relácií kategórie 12+ šou Milujem Slovensko. Pozrelo si ju 325-tisíc divákov. Mamu na prenájom sledovalo 319-tisíc ľudí.

Duel získal na tretej priečke 280-tisíc divákov. Šou Bez servítky si pozrelo 267-tisíc ľudí. Vtip za stovku prilákal pred televízne obrazovky 261-tisíc divákov.

V kategórii 13 až 55 rebríček zmenil poradie. Jednotkou vo vysielaní bola Mama na prenájom s trhovým podielom 23 percent. Na dvojke skončila Ruža pre nevestu, ktorá si vyslúžila 18,2 percenta trhového podielu. Relácia Milujem Slovensko získala medzi nespravodajskými reláciami 16,7 percenta trhového podielu. Miesto v rebríčku si našla šou Bez servítky so 19,7 percentami a Vtip za stovku s 13,3 percentami trhového podielu.

Za celý deň získala Skupina Markíza 34,1 percenta trhového podielu, Joj Group mala 22,2 percenta, RTVS 11,6 percenta a spravodajská TA3 nezískala ani jedno percento.