V komerčnej cieľovke nárast predstavoval 111-tisíc divákov. Celkovo program podľa informácií Mediálne.sk videlo 620-tisíc ľudí (12+), v širšej cieľovke tak išlo o 145-tisíc párov očí viac ako pri štarte 9. marca.
X Factor bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa, po Televíznych novinách Markízy druhým najsledovanejším celkovo. V čase vysielania bol jednotkou trhu, u mladých s podielom 31,4 percenta, v 12+ share dosiahol 27,4 percenta.
Pred týždňom mala v nedeľnom prime-time navrch Markíza vďaka premiérovej snímke Prenasledovaný – X Factor mal vtedy v komerčnej cieľovke výrazne nižší share 23,2 percenta. Markíza tentoraz zaostala, film Sherlock Holmes: Hra tieňov mal v 12 – 54 podiel 25,1 percenta a priazeň takmer 300-tisíc mladších divákov.
Najmä starších ľudí opäť oslovil seriál Kolonáda na Jednotke so stabilným publikom – v 12+ mal 407-tisíc divákov a podiel 17,2 percenta. Divákov do 54 rokov z toho bolo 148-tisíc.
Markíza zvíťazila v hlavnom vysielacom čase v sobotu s filmom Mechanik zabijak, ktorý mal 335-tisíc divákov v 12 – 54 pri podiele 27,3 percenta. Joj si klasikou Pretty Woman získala 192-tisíc mladších divákov (share 16,6 %). Jednotka bodovala s Poštou pre teba, pričom až tri štvrtiny divákov bolo starších ako 54 rokov – program ich celkovo pozeralo 405-tisíc (podiel v 12+ 18,8 %, v 12 – 54 8,4%).
Priebežné výsledky prvého kola prezidentských volieb si najviac divákov nechalo prezentovať od Markízy, vyše trojhodinovému nočnému štúdiu po 22:00 namerali peoplemetre 192-tisíc divákov v komerčnej cieľovke a 317-tisíc celkovo. Relácia mala v 12 – 54 podiel 26,7 percenta.
K volebnému štúdiu verejnoprávnej Jednotky sa časť divákov presunula až po jednej hodine v noci, keď s formátom končila Markíza. Pri paralelnom vysielaní po 22:00 mala navrch komerčná stanica. Štúdio Jednotky malo podiel u mladších divákov 12,1 percenta. Nedeľnú rannú konfrontáciu Roberta Fica a Andreja Kisku vo volebnom štúdiu RTVS si následne vybralo 19 percent mladších divákov, ktorí v tom čase pozerali televíziu.
Piatkový prime-time patril Markíze vďaka Búrlivému vínu, ktoré videlo 351-tisíc divákov a 728-tisíc celkovo. Podiel v komerčnej cieľovke bol 29,1 percenta, Joj výraznejšie zaostala s 13,4 percenta, ktoré dosiahla snímka Noc v múzeu 2.
Jednotka mala s Miss Universe v 12 – 54 rovnaký počet divákov ako film na Joj – 151-tisíc. Súťaž krásy zaznamenala share u mladých 12,6 percenta. V 12+ na tom bola lepšie verejnoprávna televízia, ktorá zaujala 270-tisíc ľudí, program Joj si vybralo 190-tisíc ľudí.