Najsledovanejšia bola druhá tretina záverečného zápasu šampionátu, ktorú po 20:55 sledovalo 628-tisíc divákov. V 12 – 54 bola najúspešnejšia tretia tretina - rozhodujúcu časť duelu videlo 371-tisíc mladších divákov a 621-tisíc celkovo. Posledná tretina mala aj najvyšší podiel, v komerčnej aj univerzálnej cieľovke 12+ dosiahol zhodne 31 percent.
Prvú tretinu finálového zápasu (515-tisíc divákov, 275-tisíc v 12 - 54) predstihli v rebríčku najsledovanejších programov dňa Televízne noviny na Markíze, ktoré obsadili tretiu priečku. Spravodajskú reláciu sledovalo 290-tisíc divákov v komerčnej cieľovke a 580-tisíc celkovo. Televízne noviny mali v 12 – 54 podiel 35,3 percenta. V ďalšej časti prime-timeu mala Markíza s filmom Splnený sen podiel 21,1 percenta.
Hokej opätovne zabránil vzletu speváckej súťaži X Factor, ktorá aj v prípade poslednej epizódy zaznamenala podľa informácií Mediálne.sk slabý podiel 18,4 percenta v komerčnej cieľovke a najnižší rating v rámci celej série (6,6 %). Záverečnú epizódu licencovaného formátu videlo podľa peoplemetrov 218-tisíc divákov a 379-tisíc celkovo.
Lepšie sa v rozložení trhových síl darilo X Factoru pri vyhlasovaní víťaza, subformát Rozhodnutie trvajúci až takmer do polnoci sledovalo 24,3 percenta divákov z komerčnej cieľovky, ktorí v tom čase zotrvali pri televízoroch.
Premiérová séria čeko-slovenského X Factoru napokon dosiahla priemerný rating v komerčnej cieľovke 9,5 percenta. Trhový podiel všetkých epizód (okrem Rozhodnutí) dosiahol v priemere 23,9 percenta.
Na porovnanie vlaňajší jesenný „talentový“ formát Joj – štvrtá edícia Česko Slovensko má talent zaznamenala priemerný rating v cieľovke 12 – 54 na úrovni 12,7 percenta, share bol pri spriemerovaní epizód 32,7 percenta.
Celkovo najsledovanejší diel X Factoru bolo druhé kastingové kolo vysielané 16. marca, ktoré malo rating u mladšieho publika 13,3 percenta a share 31,4 percenta.
V sobotu uhrali v komerčnej cieľovke Markíza a Joj v hlavnom vysielacom čase remízu – animovaný film Na vlásku aj komédiu Život je raz taký si pozrelo po 192-tisíc mladších divákov. Podiel Joj bol 19,4 percenta, Markíza si s dlhšie trvajúcou snímkou pripísala 19,7 percenta.
V univerzálnej cieľovke bola lídrom trhu Jednotka s ďalším atraktívnym športovým prenosom – finále Ligy majstrov. Sledovanejší bol druhý polčas respektíve predĺženie – rozuzlenie si nenechalo ujsť 355-tisíc divákov, podiel v 12+ bol 23,7 percenta. Prvé dejstvo medzi madridskými tímami videlo 316-tisíc divákov (share 18,3 %).
V sobotu miešal opätovne karty aj hokej, podvečerné druhé semifinále medzi Českom a Fínskom pritiahlo najviac ľudí na Dvojke v tretej tretine po 19:20, ktorú sledovalo 302-tisíc divákov (podiel 22,9 %).
Aj piatkové čísla ovplyvnil športový prenos - večerný prípravný futbalový zápas slovenskej reprezentácie proti Čiernej Hore na Dajto. V druhom polčase mala vďaka priamemu prenosu menšia stanica podiel v komerčnej cieľovke 9,1 percenta. Celkovo videlo druhú polovicu zápasu 154-tisíc divákov, v 12 – 54 ich bolo 93-tisíc.
Futbal mierne oslabil hlavný kanál Markízy, Joj aj Jednotku. Najsledovanejším programom dňa napriek tomu bolo Búrlivé víno na Markíze s 277-tisíc mladšími divákmi a podielom 28,5 percenta v 12 – 54. Joj kontrovala snímkou Kokosy na snehu, ktorej sa v komerčnej cieľovke darilo menej (14,4 %). V 12+ predstihla Jojku aj verejnoprávna Jednotka s kvízom Čo ja viem, ktorý sledovalo 227-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Čo ja viem malo v univerzálnej cieľovke share 12,9 percenta, Joj 10,5.