Jarná premiérová šou Markízy Wipeout - Súboj národov prišla medzitýždenne o približne 338-tisíc divákov. Kým minulotýždňový, intenzívne propagovaný prvý diel si pozrelo 920-tisíc divákov starších ako 12 rokov, včerajšie pokračovanie ich k obrazovkám prilákalo už len 582-tisíc.

Wipeout prišiel medzitýždenne o vyše 300-tisíc divákov

Z hľadiska dosiahnutého trhového podielu v strategickej cieľovej skupine 12-54 si líder so šou udržal nadpriemer. Sledovalo ju 40,2 % mladších divákov a s ratingom 11,6 % sa stala celkovo najsledovanejším programom dňa. V 12+ podiel klesol na hodnotu 35,5 %.

Konkurenčná Joj dosiahla s reprízovým filmom Divé svine (313-tisíc, 22,4 % v 12-54 a 19,2 % v 12+) medzi mladšími divákmi viac než dvojnásobný podiel ako pred týždňom s neúspešnou tureckou telenovelou Láska v Istanbule. Verejnoprávna Jednotka STV ostala so snímkou Čarodejník (143-tisíc, 6,8 % v 12-54 a 8,9 % v 12+) aj tento týždeň na okraji diváckeho záujmu.

V sobotnom prime-time Markíza u mladších divákov uspela s premiérou komédie Toto je Sparta! (338-tisíc, 37,3 % v 12-54, 24,8 % v 12+). Akčný film Let Fénixa (177-tisíc, 13,4 % v 12-54, 13,0 % v 12+) dosiahol na Joj hlboké podpriemery. V 12+ patrila pozícia trhovej dvojky Pošte pre teba (301-tisíc, 9,9 % v 12-54, 22,3 % v 12+) na Jednotke.

V piatky Markíza pokračuje s klasickými českými komédiami. Aj Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (468-tisíc, 38,6 % v 12-54, 31,2 % v 12+) dosiahlo v 12-54 nadpriemerný trhový podiel. Jojke sa konkurovať akciou opäť nevyplatilo, film Kód Apokalypsy (230-tisíc, 16,3 % v 12-54, 15,1 % v 12+) v oboch hlavných cieľovkách neprekročil ani dvadsiatku. Multireprízový Senzi Senzus (262-tisíc, 7,7 % v 12-54, 16,9 % v 12+) na Jednotke na seba viazal tradične najmä staršieho diváka.