Nezávislo a objektívne sa tváriaci informačný portál o digitálnej televízii www.digital-TV.sk, ktorý výrazne propaguje najmä satelitnú službu CS Link, patrí jej prevádzkovateľovi – českej spoločnosti Media Vision. Informáciu priniesli weby DigiZone.cz a Parabola.cz.
Zadávateľ stránky bol doposiaľ oficiálne neznámy, Media Vision na otázky Mediálne.sk nereagoval. Doména webu je zaregistrovaná na Bohuša Mäsiarčika, ktorý pre CS Link zabezpečuje na Slovensku PR aktivity cez spoločnosť PRactive.
"Vlastníkom domény som ja, nemá teda nič spoločné s PRactive. Doménu prenajímam ako podnikateľ inému subjektu, pričom zmluva mi bohužiaľ neumožňuje poskytnúť v tejto veci viac informácií," povedal pre Mediálne.sk Mäsiarčik.
Konkurenčnému Skylinku sa marketingové metódy CS Linku nepozdávajú. "Nikdy sme podobne zavádzajúce a navonok sa objektívne tváriace komunikačné kanály nepodporovali. Platí stará zásada, že nespokojný zákazník o svojej nespokojnosti s produktom či službou povie ďalším desiatim potenciálnym zákazníkom. Nie je teda v našom záujme získavať zákazníkov zavádzajúcimi informáciami, aby sa cítili podvedení," povedal pre Mediálne.sk výkonný riaditeľ Skylinku Jaromír Glisník. "Stratégia férovej hry sa nám v Česku osvedčila a podobne postupujeme na Slovensku. Myslím si, že www.digital-tv.sk robí CS Linku medvediu službu," dodal.
Slovak Telekom (Magio Sat) a UPC DTH (UPC Direct) sa k marketingovým aktivitám konkurencie vyjadrovať nechceli. Spoločnosť Digi Slovakia, ktorá prevádzkuje satelitnú službu Digi TV, na otázku Mediálne.sk neodpovedala.