Politická diskusia Na telo si na obrazovkách televízie Markíza pripísala nový rekord po svojom jesennom návrate vo vynovenej podobe. V poradí dvanáste vysielanie s novou moderátorkou Karolínou Lacovou si pripísalo v nedeľu 26. januára doposiaľ najvyššie výsledky sledovanosti, a to v oboch hlavných cieľových skupinách.
Duel podpredsedu vlády, ministra životného prostredia Tomáša Tarabu (SNS) a poslankyne Márie Kolíkovej (SaS) dosiahol v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 zatiaľ najvyšší rating 5,3 % a aj najlepší trhový podiel 22,7 %. Konkurenčná diskusia O 5 minút 12 zaznamenala v tejto cieľovej skupine podiel na trhu 15,7 %.
Na telo v nedeľu po 13:00 hod. pritiahlo k obrazovkám Markízy taktiež rekordných 367-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Predošlé, druhé vydanie si 19.januára pozrelo 288-tisíc divákov, čo medzitýždenne znamenalo nárast až o 79-tisíc. Prvé tohtoročné Na telo si 12. januára pozrelo 356-tisíc divákov.
Silná konkurencia O 5 minút 12
Divácky záujem vzbudila v nedeľu na obed aj diskusná relácia O 5 minút 12 s ministrom vnútra a predsedom Hlasu-SD Matúšom Šutajom Eštokom a poslancom Progresívneho Slovenska Martinom Dubécim. Na Jednotke STVR si ju nenechalo ujsť 313-tisíc divákov a ďalších 91-tisíc ju sledovalo na spravodajskom okruhu :24. Spolu si tak O 5 minút 12 pozrelo až 404-tisíc divákov, čím sa v univerzálnej cieľovej skupine 12+ stala celkovo najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusnou reláciou.
O 5 minút 12 si drží celkovo viac ako 400-tisíc divákov pri všetkých vydaniach tohto roka. Predošlé, druhé vydanie si 19. januára pozrelo spolu 423-tisíc divákov (360-tisíc na Jednotke a ďalších 63-tisíc na :24). Prvé tohtoročné vydanie si 12. januára pozrelo spolu 414-tisíc divákov (352-tisíc na Jednotke a 62-tisíc na :24).
Nedeľnú diskusiu V politike, ktorá začína od 11:00 na sleduje na TA3 približne 200-tisíc divákov.
Top programy dňa
V celkovom rebríčku sledovanosti sa stali najsledovanejším nedeľným programom Televízne noviny, a to v oboch hlavných cieľových skupinách. V komerčnej cieľovej skupine 14-56 si pripísali doposiaľ druhý najvyšší tohtoročný rating 9,9 % a tiež druhý najlepší podiel na trhu 29,8 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze celkovo nenechalo ujsť 519-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
V rámci nespravodajských programov si v cieľovej skupine 14-56 paradoxne opäť pripísal prvenstvo podvečerný magazín Nové bývanie na TV JOJ, keď dosiahol sledovanosť 6,6 % a podiel na trhu 22,4 %. Dvojkou nedele v tejto cieľovej skupine bol Dotyk života s podielom na trhu 15,6 %.
Dotyku života však opäť patrilo prvenstvo v univerzálnej cieľovej skupine 12+. Seriálová novinka STVR si drží stabilný počet divákov už od prvej epizódy, maximom bolo 492-tisíc diváckov pri prvej epizóde. Štvrtá premiérová epizóda prilákala v nedeľu 26. januára k obrazovkám Jednotky 483-tisíc divákov. Nové bývanie na Jojke si pozrelo 450-tisíc divákov.