Jednu z najnižších sledovaností správ v histórii zaznamenala televízia Markíza v piatok po 19. hodine pre vynechané Televízne noviny. Tie sa spolu s ďalšími spravodajskými reláciami nevysielali pre závažnú technickú poruchu.
Televízia ani neskôr bližšie nešpecifikovala, o aký typ zlyhania išlo, ani prečo sa situácia nedala operatívne riešiť. Potvrdila, že v sobotu sa už budú správy vysielať štandardne.
Susedia, ktorých tretiu časť po sebe po predchádzajúcej dvojporcii zaradila Markíza v piatok namiesto Televíznych novín, dosiahli podľa informácií Mediálne.sk rating 6,4 percenta. Trhový podiel sa pohyboval na úrovni 20,3 percenta. Oba údaje sú pre strategickú cieľovú skupinu 12 – 54-ročných.
Bežne Televízne noviny dosahujú dvojciferné ratingy a sú spravidla najsledovanejším programom dňa. Vlaňajšie maximum dosiahli 29. marca, keď si ich pozrelo 563-tisíc mladších divákov (rating 16,8 %).
Výpadok Markízy logicky umožnil rast konkurenčnej TV Joj, ktorá vysielala Veľké noviny v štandardnom čase aj dĺžke. Relácia dosiahla sledovanosť 11,9 percenta a trhový podiel 37 percent. Ide o najvyšší share hlavnej spravodajskej relácie Jojky od jej presunu na 19. hodinu vlani v septembri.
Doplnené 17:47: Správy RTVS rovnako so začiatkom o 19:00 mali pri zníženej konkurencii sledovanosť 8,6 percenta v 12+ a trhový podiel 20,7 percenta. Na porovnanie s komerčnými stanicami – rating v 12 – 54 dosiahol 3,5 percenta, share 10,8 percenta.