Markíza viedla po dlhšom čase v stredu večer, Chart Show sledovalo 221-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 22 percent. V 12+ mal program 331-tisíc divákov (17,4 %).
Panelák klesol podielovo v porovnaní s predošlým týždňom o šesť percentuálnych bodov. Prvú časť o 20:35 sledovalo 210-tisíc mladších divákov (18,8 %). V 12+ bol seriál trhovým lídrom vďaka priazni 377-tisíc divákov (17,6 %).
Druhý diel seriálu sledovalo 178-tisíc mladších divákov (17,5 %) a 319-tisíc (16,7 %) celkovo.
S Chart Show sa ešte krátko prelínal aj akvizičný seriál Prison Break, ktorý sa vrátil s novou sériou. Na Joj si úvodný diel pozrelo 82-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,6 %) a 134-tisíc (10,7%) v 12+.
Jednotka v stredu večer vysielala film Vrtieť psom, ktorý zaujal 107-tisíc divákov (5,2 %), z toho 54-tisíc v komerčnej cieľovke (4,9 %).
Joj bola v stredu úspešná počas spravodajského bloku – na čele ratingového rebríčka dňa mala Šport, Noviny a Najlepšie počasie. Predpoveď bola najsledovanejším programom dňa, videlo ju 311-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (27,1 %). V 12+ išlo o 632-tisíc ľudí (28,7 %).