Športový prenos napriek pracovnému dňu a popoludňajšiemu slotu dosiahol nadpriemerné čísla, hokej divákov postupne naberal.

Prvú tretinu po 13. hodine sledovalo na Jednotke 183-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri podiele 46 percent, v 12+ to bolo 377-tisíc divákov (42,9 %).

Najsledovanejšia bola posledná tretina, v ktorej Slováci rozhodli o svojom víťazstve. Časť prenosu po 14:45 videlo 330-tisíc mladších divákov (56,5 %) a 649-tisíc celkovo (53,2 %). Išlo o najsledovanejší program dňa.

RTVS zároveň informovala, že prvý zápas Slovákov v Pjongčangu si online pozrelo 72-tisíc divákov, o 22-tisíc viac ako vlani počas majstrovstiev sveta. Maximálny dátový tok predstavoval 212Gbit/s, čo je nový rekord slovenského internetu v objeme prenesených dát. 

Vzácne vyrovnanú ratingovú výkonnosť večer dosiahli komerčné televízie, keď zhruba rovnaký počet divákov sledovalo Markízu aj Joj.

Chart Show o 20:30 si pozrelo 182-tisíc mladších divákov pri podiele 17,7 percenta. V 12+ to bolo 297-tisíc divákov (15 %).

Snímku Láska po anglicky trvajúcu o desať minút dlhšie ako Chart Show na Joj sledovalo 183-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,5 %) a 295-tisíc v 12+ (15,5 %).

V 12+ tesne viedla aj večer Jednotka vďaka futbalovej Lige majstrov. Prvý polčas zápasu Real Madrid – Paris St. Germain sledovalo 312-tisíc divákov (14,5 %), z toho 162-tisíc v 12 – 54 (14,4 %). Druhé dejstvo po 21:45 sledovalo 284-tisíc divákov (16,6 %), z toho 137-tisíc mladších (15,6 %).